Erg goede ervaring. Communicatie verliep erg soepel. Job dacht lekker mee met hetgeen dat wij nodig hadden. Levering precies optijd en alles werd keurig opgezet.

Michel

Snel, correct en flexibel! En duidelijke communicatie, helemaal top!

Ricky Singels

Snel geleverd vriendelijk personeel!

Karin van Rooijen

Altijd op tijd, goed materiaal, gezellige gozers!

Basisschool de Taaltuin

Elk jaar regelt partyverhuren.nl onze sportdagen en koningsspelen. Vanaf het eerste moment werden we fantastisch geholpen. De eigenaar komt ook vaak langs om het aanbod te bespreken.
Dit jaar...
Dit jaar hebben we een heerlijke taart gekregen, omdat we al 2 jaar prettig samenwerken!

Tom van Leeuwen

Deze helden hebben mijn feest naar een heel ander level gebracht! Super service! Ik raad het iedereen 100% aan!

Jeroen

Met dank aan Partyverhuren.nl is mijn 21ste verjaardagsfeest meer dan geslaagd! De mannen van partyverhuren.nl hebben mij eerst geholpen met het vinden van een mooie locatie. Daarna hebben zij de... Met dank aan Partyverhuren.nl is mijn 21ste verjaardagsfeest meer dan geslaagd! De mannen van partyverhuren.nl hebben mij eerst geholpen met het vinden van een mooie locatie. Daarna hebben zij de locatie volledig ingericht met statafels, licht en geluid en een bar met een biertap. Snel geregeld en snel op tijd afgeleverd. Bedankt mannen tot volgend jaar!

Joke meerwaldt

Dit jaar ingehuurd voor onze bruiloft voor de aankleding van de acvomodatie, van licht en geluid , tot mega partytent . Ook de drank en biertap mochten niet ontbreken. Goed advies over geluid,... Dit jaar ingehuurd voor onze bruiloft voor de aankleding van de acvomodatie, van licht en geluid , tot mega partytent . Ook de drank en biertap mochten niet ontbreken. Goed advies over geluid, verlichting en inkoop drank.
Zeer goed. Keurig verzorg!

Bregje Stinis

De communicatie met de werknemers van het bedrijf is erg goed! Als er een probleem is zijn ze erg snel ter plaatsen en bieden ze goede hulp.

Jb creations

Super bedrijf alles is tip top geregeld aardige gasten bij problemen wordt zeer kordaat gereageerd en snel opgelost bedankt voor jullie bijdragen voor deze onvergetelijke dag en mooie ervaring....... Super bedrijf alles is tip top geregeld aardige gasten bij problemen wordt zeer kordaat gereageerd en snel opgelost bedankt voor jullie bijdragen voor deze onvergetelijke dag en mooie ervaring.... egt een aanrader 👍