Mijn ervaring is zeer positief vanwege de vriendelijke en goede service

Levering perfect volgens plan en compleet met aansluiting etc. Bedrijf gevonden op internet. Gebeld en gelijk behulpzaam met het opmaken van de bestelling dmv het geven van tips.
Levering perfect volgens plan en compleet met aansluiting etc.
Ophalen ook top.
Echt een aanrader voor als je een feestje gaat geven. Ik kom hier zeker terug de volgende keer.
Heren, thanks!

Commissie.H.Pernis

Super bedrijf , altijd meedenkend met de cliënt. Afspraak is hier ook daadwerkelijk afspraak. Leuke mensen die echt aandacht besteden aan hun cliënt je bent hier geen nr. Wij Commissie.h.pernis zijn... Super bedrijf , altijd meedenkend met de cliënt. Afspraak is hier ook daadwerkelijk afspraak. Leuke mensen die echt aandacht besteden aan hun cliënt je bent hier geen nr. Wij Commissie.h.pernis zijn zeer tevreden in de 11 jaar dat wij evenementen organiseren hebben wij met veel bedrijven te maken gehad. Dit bedrijf bevelen wij aan iedereen aan!

Sandra Hilkhuijsen

Wij hebben een springkussen gehuurd, zijn super te woord gestaan bij onze vragen, goed op de hoogte gehouden welk tijdstip hij bezorgd en weer opgehaald werd en omdat hij een dag voor t feest... Wij hebben een springkussen gehuurd, zijn super te woord gestaan bij onze vragen, goed op de hoogte gehouden welk tijdstip hij bezorgd en weer opgehaald werd en omdat hij een dag voor t feest gebracht werd en 2 dagen erna pas weer opgehaald hebben onze eigen kinderen er optimaal van kunnen genieten en dat werd ons ook verteld dat we dat zeker moesten doen.
Topservice! We raden jullie zeker aan bij vrienden en familie en mochten we er een keer een springkussen nodig hebben dan nemen we direct weer contact met jullie op!

Dataflex

Bedrijfsfeestje gehad met werk! Goede service en de biertap werkte perfect.

Floris

Goede service en vriendelijk personeel!

Celine

Van het weekend een feest gegeven. Deze keer een biertap gehuurd, was super handig. Het werkte perfect, heerlijk Hertog Jan gedronken. Echt een aanrader!

Ella

Aardige jongens, prima service. Komen afspraken goed na.

Mevr. Dannis

Top zaak! Persoonlijk contact, goede service en een goede prijs.

Apollo

Dankzij Partyverhuren een top feestje gehad! Goede service en op de afgesproken tijd alles geleverd.