Steffanie

Het horloge was de volgende dag binnen. Er zit een tooltje bij om het bandje te verstellen, super handig! Tip: Wel voorzichtig er mee omgaan want hij buigt anders snel. We kregen er een armbandje... Het horloge was de volgende dag binnen. Er zit een tooltje bij om het bandje te verstellen, super handig! Tip: Wel voorzichtig er mee omgaan want hij buigt anders snel. We kregen er een armbandje bij twv 50,- maar er zit helaas geen info bij over de steentjes die er in zitten dus het zou ook een armbandje van 2,- kunnen wezen. Al met al ging het mij om het horloge en deze is top!

Karim Sadallah

Mijn ervaring ,begin te veel stress en spannende. Ik zat aan twijfelen komt mijn horloge Armani of niet na aantal dagen.
Maar toch gekregen en ben Helmaal blij en tevreden, dank jullie wel

Jacques Pauwels

Zowel de riike keuze aan uurwerken,mooie projzen,de bestelling & opvolging vetliep feilloos,en levering was ook ok

Snel geleverd, maar…

Bijgeleverde band versteller meteen kapot en paste niet goed.. uiteindelijk bij de juwelier moeten betalen om op maat te maken.

Gratis armband na 1 dag...
Snel geleverd, maar…

Gratis armband na 1 dag dragen kwijt omdat deze schijnbaar los is gegaan..

Horloge rammelt heel erg, niet erg tevreden.