Outletuur is een online webshop die zogenaamd goedkoop is maar uiteindelijk imitatie parfums verkoopt!!
Dan is 80 euro voor sauvage die echt nep is schandalig duur! Je kan geen contact met ze krijgen , alleen een mail sturen waar je dagen op antwoord moet wachten. En als het hun te heet word hoor je niks meer!! Uiteindelijk heb ik na 15 mailtjes de parfum terug mogen sturen en zeggen ze dat het niet ontvangen is ! Retourneren kost ook 12 euro!! Grote boevenbende!!!

Reactie OutletUur:

Beste Anita,
Allereerst bedankt voor uw recensie.
Wij hadden wat later op uw email gereageerd omdat u ons meerderen emails stuurde tegelijk.
Hierdoor komt u steeds bovenaan onze lijstje, wij verwerken de oude mails altijd eerst.
Ook had u soms inderdaad geen reactie van ons, dit omdat u ons enkele email had gestuurd waarin u ons beledigd. Wij zijn ook mensen, en waarderen dit niet.
Na talloze emails tussen ons om uit te vinden waarom u niet tevreden bent met uw bestelling, waarin geen duidelijkheid te vinden was, had u besloten om uw bestelling retour te doen.
Dit had u retour gedaan naar een onjuist adres, dus uw bestelling kon niet worden terugbetaald totdat uw pakketje terecht was. Hiervan was u ook op de hoogte.
Nadat uw pakketje terecht was, hebben wij uw bestelling netjes terugbetaald.

Score voor OutletUur: 0.5/5