Anneke Verhoeven

Heel goed

Jozefine

Wij hebben een geweldige reis gehad. Alles perfect georganiseerd en Micheal heeft onze wensen prima vertaald naar een goed reis voorstel. 4 verschillende locaties, met ieder eigen kenmerken... Wij hebben een geweldige reis gehad. Alles perfect georganiseerd en Micheal heeft onze wensen prima vertaald naar een goed reis voorstel. 4 verschillende locaties, met ieder eigen kenmerken waardoor een 11 daagse safari toch zeer gevarieerd was.

Alex Bovendeert

Oryx maakt je droomreis meer dan waar!

Arjan van de Pol

Fijn en betrouwbare organisatie. Goede contacten met degelijke comfortabele accomodaties.

Henri Michiels

De door ons gemaakte reis door Afrika is erg goed verlopen en de begeleiding ter plekke was zeer goed geregeld, Fantastische beleving met vlekkeloos verlopen reis door Zuid-Afrika, Zimbabwe,... De door ons gemaakte reis door Afrika is erg goed verlopen en de begeleiding ter plekke was zeer goed geregeld, Fantastische beleving met vlekkeloos verlopen reis door Zuid-Afrika, Zimbabwe, Botswana en Mozambique. De service en ontvangst tussen de diverse lodges was correct, met telkens perfecte timing en van hoog niveau.

Mariëlle

Wij hebben via Oryx onze reis geboekt. Alles was netjes verzorgd voorafgaand aan de reis. We hebben op prachtige locaties mogen verblijven. Alles was van het begin tot het einde perfect geregeld.

Berkman

Zeer goede ervaring met Oryx Travel. Prima programma samengesteld met kwalitatief prima lodges en hotels. Onderweg twee keer programma willen aanpassen en daarop is door Oryx snel en adequaat... Zeer goede ervaring met Oryx Travel. Prima programma samengesteld met kwalitatief prima lodges en hotels. Onderweg twee keer programma willen aanpassen en daarop is door Oryx snel en adequaat gehandeld.

Raf Verlinden

De beloftes werden 100% nagekomen. Het was onze beste vakantie ooit.

R. Trof

Heel goed. Geweldige reis gehad. Alles heel goed verzorgd. Enige nadeel: heimwee terug naar deze goede zorgen.