Cor van den Heuvel

Professionele organisatie met veel kennis van de bestemmingen die zij bedienen en weten een zeer goede vertaalslag te maken naar de wensen van de klant.

Marit

Wij hebben een geweldige reis gemaakt door Zuid-Afrika en Namibië. Michael heeft heel goed naar onze wensen geluisterd en fantastische plekken voor ons gezin geregeld met een zeer afwisselend... Wij hebben een geweldige reis gemaakt door Zuid-Afrika en Namibië. Michael heeft heel goed naar onze wensen geluisterd en fantastische plekken voor ons gezin geregeld met een zeer afwisselend programma. Toen vlak voor vertrek bleek dat onze vlucht was gecanceld heeft Michael alles in het werk gesteld om ons - in de drukke kerstperiode - alsnog zo snel mogelijk te laten vertrekken. Voor onze volgende Afrika-reis komen we zeker terug.

Piot Katrien

Prachtige reis…. Super georganiseerd!!

Pieter Van der Roest

Mooie reis aangeboden met prima locaties/verblijven. Ook uitstekende ondersteuning ter plaatse ingeval van problemen.

Onno Hansum

Uitstekend

Adry

Fantastisch - zijn volledig ontzorgd - prachtige reis

Meesters

Het was een prachtige reis door Botswana/Zuid Afrika. Dhr. Roomer van Oryx heeft ook onze persoonlijke wensen goed weten te verwerken in het reisschema. Wij werden volledig ontzorgd. Op de enkele... Het was een prachtige reis door Botswana/Zuid Afrika. Dhr. Roomer van Oryx heeft ook onze persoonlijke wensen goed weten te verwerken in het reisschema. Wij werden volledig ontzorgd. Op de enkele momenten dat assistentie gewenst was tijdens de reis stond dhr. Roomer paraat. Hierbij was steeds de insteek om ons te helpen en nooit om ons te wijzen op vergissingen.

Paula Brouwer

Oryx Travel heeft een zeer uitgebreide reis voor ons georganiseerd waarbij alles tot in de puntjes was geregeld. Het persoonlijke contact vinden wij ook erg fijn. Wij hebben in tweeëneenhalve week... Oryx Travel heeft een zeer uitgebreide reis voor ons georganiseerd waarbij alles tot in de puntjes was geregeld. Het persoonlijke contact vinden wij ook erg fijn. Wij hebben in tweeëneenhalve week heel veel gezien van Zuid-Afrika. Een volgende reis zal dan ook zeker weer via Oryx gaan.

Hans van dert Hoeven

Voortreffelijk georganiseerd - prachtige reis