Alexia Wolters

Fantastische reis met Oryx travel.

Isabelle & co

Onze eerste familievakantie buiten Europe.. de keuze viel op Namibië. Wat een onvergetelijke reiservaring! Namibië is prachtig en zo veelzijdig.
Oryx Travel stelde voor onze een ideale...
Oryx Travel stelde voor onze een ideale planning op: zelfdrive met 4x4, logeren in lodges en guesthouses, geplande excursies en safari's, etc.. Dankzij Oryx Travel konden we zorgeloos onze reis ten volle beleven.
We vragen onze af welke reis deze vakantie zal kunnen overtreffen... het wordt werkelijk een uitdaging.

Van de Wouw

Een goed luisterend oor en uitstekende kennis zorgde voor echt reis maatwerk!

Sam

Wij hebben met Oryx een vierweekse reis door Namibië en Botswana geboekt. Prachtige reis en een zeer goed in elkaar gestoken programma!

van den Broek

Fantastisch

Naima Fakhir

ORYX is ervaren als erg betrokken mee denkend heel fijn!

Paulien Kruithof

Fantastisch reisbureau met reis voorstellen op maat, en enorme kennis van zaken!

Laura Kroon

Fantastisch! Dankzij Oryx Travel hebben wij een reis gehad om nooit te vergeten. Het eerste reisvoorstel (bestemming Namibië) sloot direct al heel goed aan bij onze wensen en bleek ook in praktijk... Fantastisch! Dankzij Oryx Travel hebben wij een reis gehad om nooit te vergeten. Het eerste reisvoorstel (bestemming Namibië) sloot direct al heel goed aan bij onze wensen en bleek ook in praktijk de perfecte combinatie te zijn van prachtige landschappen, wildlife, cultuur, lekker eten en relaxen - precies waar we naar op zoek waren. De accomodaties tijdens de reis waren adembenemend. En ook de communicatie met Oryx was uitstekend. In de voorbereidingen verliep het contact heel soepel en ook tijdens de reis werd af en toe ingecheckt of alles naar wens was. Ik zou deze reis van luxe hoogtepunten van Namibië via Oryx Travel aan iedereen aanbevelen!

Petra & Frank Borst

Wij hebben via Michael reis geboekt naar Botswana , wij hebben een fantastische reis gehad om nooit te vergeten. Goed naar onze wensen geluisterd.