Geert Philips

Onze reis naar Botswana, Zimbabwe en Mozambique was een geweldige ervaring. De verplaatsingen werden perfect geregeld, en telkens was er iemand om ons te verwelkomen en verder op weg te helpen.... Onze reis naar Botswana, Zimbabwe en Mozambique was een geweldige ervaring. De verplaatsingen werden perfect geregeld, en telkens was er iemand om ons te verwelkomen en verder op weg te helpen. Alles was perfect geregeld. De lodges waren perfect, met uitzondering van Chobe Savanna lodge die ons niet kon bekoren. Maar buiten de Chobe Savanna lodge waren alle andere lodges en safaris super. Echt aan te raden. Geert @ Clara België

J. S. Nakken

Oryx heeft onze reis fantastisch georganiseerd. Wij hebben genoten van de vakantie. Makkelijk communiceren en vakkundig.

Ellen Leenaerts

We hebben een geweldige reis gehad. Ik heb samen met Michael onze droomreis samengesteld. Michael heeft enorm veel geduld, is flexibel en denkt goed mee. Ook tijdens onze reis staat hij voor je... We hebben een geweldige reis gehad. Ik heb samen met Michael onze droomreis samengesteld. Michael heeft enorm veel geduld, is flexibel en denkt goed mee. Ook tijdens onze reis staat hij voor je klaar, geweldig geholpen!
Een tip: ben niet te eigenwijs en luister naar de tips van Michael, de plekken waren stuk voor stuk prachtig!!

Annelies

Prima geregeld.

Hans van der Hoeven

Zeer positief

Nicolette Schuiveling

Oryx heeft een fantastische reis voor ons samengesteld.

Monica Vingerhoets

10 jaar klant bij Oryx travel, de beste Afrika specialist !

Sluiter

Geen value for money

Petra

Geweldig, het contact met Oryx, de reis, de locaties waar we overnachten, gewoon alles was perfect!!!!