Inez

Een geweldige ervaring, onze reis naar Namibië en Botswana.
Ontzettend leuke lodges op prachtige plekken.
Alles tot in de puntjes geregeld door Oryx Travel.

Fam. Kinkel

De reis is goed afgestemd op de wensen die we hadden, Klantvriendelijk en goed geholpen!

Ali de Gilde-Versluis

VIP behandeling.

Familie Hengst

Perfect!

Fam. Bours

Wij zijn uitermate tevreden over Oryx Travel. Er wordt heel goed meegedacht en maatwerk geleverd. Niks is teveel gevraagd. We hebben daarom een topvakantie gehad in Zuid-Afrika!

Niels van Esch

Fantastische Afrika reis samengesteld waarbij heel goed geluisterd is naar onze persoonlijke wensen.

Chris Haakman

Prettig contact, uitermate flexibel omgegaan met corono, prachtige reis samengesteld

Stein Jan Elst

Begin dit jaar wilden we heel graag een onvergetelijke vakantie met het hele gezin in Zuid Afrika boeken. Via de mooie website kwamen we uit bij Oryx travel. Na een telefoontje met Michael Roomer... Begin dit jaar wilden we heel graag een onvergetelijke vakantie met het hele gezin in Zuid Afrika boeken. Via de mooie website kwamen we uit bij Oryx travel. Na een telefoontje met Michael Roomer een afspraak gemaakt op kantoor in Den Haag waar we onze wensen op tafel hebben gelegd. Daar is Michael meteen mee aan de slag gegaan en uiteindelijk hebben is er een prachtig en een op maat gesneden programma uitgerold dat achteraf al onze verwachtingen heeft overtroffen. Alles was tot in de details geregeld. De locaties en accommodatie waren allemaal van top niveau. Een schitterende en onvergetelijke ervaring. Oryx Travel ontzettend bedankt, voor jullie snelle support en persoonlijke advies !

Veronique van den Berk

Verrassend leuke accomodaties gedurende onze gehele reis! Echt een aanrader!

Prima bedrijf. Alles klopte zoals op voorhand werd verteld en dat is prettig.