Hans van Wijk

Helaas tot op heden nog niets ontvangen

Goedenavond Hans,
Ik heb het voor je nagekeken en je zojuist een mail gestuurd.

Cees Molenaar

Zeer slecht!!

Wendy

Ik heb voor 2 euro een proefvel van een patroonbehang besteld. Dit is echter zo ieniemienie dat het patroon er nog niet eens voor een kwart op staat, daar heb je dus helemaal niets aan

Goedenavond,
Wat jammer dat je niet tevreden bent met het staal!
Goedenavond,
Wat jammer dat je niet tevreden bent met het staal!
Zoals wij op de website aangeven is staal van A4 formaat. Omdat deze van de originele rol afkomen kan het soms voorkomen dat het patroon er niet helemaal opstaat.
Uiteraard mag je het staal naar ons terugsturen zodat wij het bedrag naar je terug kunnen storten.

Veerle Noppe

Jos Koster

Snelle en prima levering

Sanna Hoogervorst

Mooi behang, veel keuze en snelle levering

Riek De Haas

Prima bedrijf. Komt afspraken na en snelle levering.👍

greetje van remortel

Prachtig behang blij mee snelle levering jammer genoeg net niet voldoende een rol tekort door het patroon toen heb ik door de firma een verkeerde nalevering ontvangen dat was een teleurstelling na... Prachtig behang blij mee snelle levering jammer genoeg net niet voldoende een rol tekort door het patroon toen heb ik door de firma een verkeerde nalevering ontvangen dat was een teleurstelling na contact opnieuw besteld en die nalevering was goed nog niets ontvangen van mijn verkeerde geretourneerde rol

Goedemorgen Greetje,
Wat fijn dat het is opgelost met de nalevering van de juiste rol!
Goedemorgen Greetje,
Wat fijn dat het is opgelost met de nalevering van de juiste rol!
Zou je ons een mail willen sturen (info@originwallcoverings.nl) met daarin het ordernummer van de verkeerde rol? Zo kunnen wij voor je nakijken of wij de rol al retour hebben ontvangen en wanneer je het bedrag teruggestort krijgt op je rekening.
Alvast bedankt.

Julien de Jong

2 proefstalen besteld.De proefstalen die ik ontving lijken in de verste verte niet op het product dat ik dacht te ontvangen. Met deze 2 proefstalen kan ik werkelijk niets. Ik had graag een... 2 proefstalen besteld.De proefstalen die ik ontving lijken in de verste verte niet op het product dat ik dacht te ontvangen. Met deze 2 proefstalen kan ik werkelijk niets. Ik had graag een proefstaal van het behang ontvangen dat ik had willen kopen. Nu kreeg ik een algemeen behangstaaltje waar je echt niet mee kan

Goedenavond Julien,
Wat jammer dat je niet tevreden bent over de stalen.
Goedenavond Julien,
Wat jammer dat je niet tevreden bent over de stalen.
Zoals wij aangeven op de website versturen wij van ons XXL behang een algemeen proefstaal waarop je de kwaliteit en de kleuren van materiaal kunt bekijken. De door jou gekozen print wordt niet op het proefstaal weergegeven. Bestel je een staal van het 'normale' behang dan ontvang je een staal van het originele behang.
Als je wilt mag je de stalen natuurlijk naar ons terugsturen. Wij zullen het bedrag na ontvangst binnen enkele dagen naar je terugstorten.

Yvonne Sjoerdsma

Snelle levering, toegankelijke website.