Marja Gobert

geerte koppen

Corine Karlas

Ik heb 3 stalen besteld, heel snel geleverd. Naar aanleiding van de stalen nu ook een keuze gemaakt en behang vandaag 1-3-21 besteld.

Stéphanie Neefjes

Evelien Kops

Ik heb het nog niet ontvangen :(

Steffen

Staaltjes aangevraagd, snel verzonden, goede uitleg via chat

Aschkael

Retourneren bijna onmogelijk

jacqueline van der Haagen

Positief, goede website voor voorselectie

Rebecca Monster

Ruim een week geleden 4 staaltjes(klein stukje) behang besteld, dit kan gewoon met de post worden verzonden, niks ontvangen maar zeker ook geen mail of iets dergelijks waar te herleiden is wanneer... Ruim een week geleden 4 staaltjes(klein stukje) behang besteld, dit kan gewoon met de post worden verzonden, niks ontvangen maar zeker ook geen mail of iets dergelijks waar te herleiden is wanneer het komt of wat ongeveer de levertermijn is.

Luuck van den Berg

Wij hadden 2 stukken aangevraagd en hadden wel gelezen dat ze klein zijn maar hadden graag grotere gehad. Als je voor 1000 euro behang wil kopen wil graag heel goed kunnen beoordelen of het staat.... Wij hadden 2 stukken aangevraagd en hadden wel gelezen dat ze klein zijn maar hadden graag grotere gehad. Als je voor 1000 euro behang wil kopen wil graag heel goed kunnen beoordelen of het staat. Winkels dicht dus daar kunnen wij geen stuk van een rol krijgen nu dus maar wachten tot winkels weer open zijn. Jammer dus.