Mieke Bullens

Staaltjes snel ontvangen

Jack

Prima. Duidelijke site en snelle verzending.

Joos Herman

Snelle levering van behangstalen

Naomi van Os

De kleur van het leer week in eerste instantie volledig af van de foto, maar ik heb een nieuwe juiste staal gekregen.

Froyn Kortenhorst

Duurt veel te
Lang totdat je sample in huis hebt

Goedenavond Froyn,
Ik heb het even voor je nagekeken.
Je hebt op 12 maart het staal bij ons besteld en deze hebben wij op 13 maart per post naar je toegestuurd.
Met vriendelijke...
Goedenavond Froyn,
Ik heb het even voor je nagekeken.

Petra De Water

Die is niet positief, bedrijf laat niets van zich horen.

Goedenavond Petra,
Goedenavond Petra,
Graag wil ik voor je kijken wat er is misgegaan. Zou je zo vriendelijk willen zijn ons een mail te sturen (dat mag naar info@originwallcoverings.nl) en aangeven wat er precies is. Wij helpen je graag verder!

Carina van der Linden

Niet, ze zijn met m'n behang doorgereden en hebben het retour gebracht bij de verkoper.

Goedenavond Carina,
Wat vervelend dat het staal weer retour hebben ontvangen!
Goedenavond Carina,
Wat vervelend dat het staal weer retour hebben ontvangen!
Zou je ons alsjeblieft een mail willen sturen met je adresgegevens? Wij zullen dan checken of wij deze juist hebben ontvangen en als je wilt sturen wij het staal nogmaals naar je toe.

sabine tourné

Cees Daalmeijer

Te klein stukje behang. Niet hele streepjes patroon stond erop dus had niets aan het voorbeeld

Eddy van der Schaaf

Goede service