Carly Staats

Snel en servicegericht

Ingrid Mos

Ik wacht nog steeds op een proefcoupon behang, dit is heel vervelend want nu kan ik niet verder!!!

Gaby Tempelaars

Snelle reactie en service

M Meulendijks

Slecht. Wij hebben voor ruim €200 aan behang besteld. Er stond aangegeven dat dit inclusief gratis lijm zou zijn. Omdat er verder geen aanwijgingen stonden over de lijm, heb ik het behang besteld in... Slecht. Wij hebben voor ruim €200 aan behang besteld. Er stond aangegeven dat dit inclusief gratis lijm zou zijn. Omdat er verder geen aanwijgingen stonden over de lijm, heb ik het behang besteld in de veronderstelling dat dit meegeleverd zou worden. Dit was niet het geval. Hierop heb ik per mail contact gehad en gevraagd hoe dit opgelost kon worden. Ik kreeg een paar korte onvriendelijke antwoorden terug. En de reactie dat ik geen gebruik kon maken van de aanbieding, omdat ik dat bij de bestelling had moeten aangeven. Zeer onklantvriendelijk.

Tim de Beet, 207 Interior Design

Goede ervaring, echter samples zijn duur. Ik ben interieurontwerper, in de winkel waar ik het merk leerde kennen weet men echt niks over behang en werd ik hier niet eens mee geholpen (Roobol... Goede ervaring, echter samples zijn duur. Ik ben interieurontwerper, in de winkel waar ik het merk leerde kennen weet men echt niks over behang en werd ik hier niet eens mee geholpen (Roobol Kanaleneiland Utrecht). Ik belde naar origin, daar werd me over de samplemogelijkheid verteld. Het zou fijn zijn als er ook boeken zijn voor interieurontwerpers of een soort goedkopere inkoopmogelijkheid, zelfs met kleinere stalen die ik aan klanten kan meegeven. De boeken in de winkel zijn erg mooi. Misschien een soort light versie hiervan voor ontwerpers?

Anneke van Dortmond

Bestelling nog niet ontvangen!

K Jansen

2 stalen aangevraagd/gekocht. 1 staal gekreukeld geleverd gekregen. Hierover gebeld, helaas nog niets op nieuw mogen ontvangen.

annelotte hendriksen

Jammer dat je per staat 2,- betaald. 3 staaltjes kunnen prima in dezelfde enveloppe zodat je verzendkosten bespaars

marjon wijnbergen

Mooie behangen maar erg lang wachten op mijn pakket. Ik ben daar ook niet van op de hoogte gehouden.

Sytze Zandberg

Voorbeeldstukje vinylbehang besteld. Verzendkosten betaald. Maar niks ontvangen.