Merel

Prima, snelle reactie en levering

Tiny Van Moll

Heb alleen sample's aangevraagd

Marieke de Vries

Super snel geleverd en het behang is geweldig!

Diana

Prachtig behang en snelle levering

Jeroen

Bij het plaatsen van de order stond er vandaag voor 15.00 uur besteld vandaag nog verstuurd (wat er overigens nog steeds bij staat), maar uiteindelijk heeft de levering 5 weken op zich laten... Bij het plaatsen van de order stond er vandaag voor 15.00 uur besteld vandaag nog verstuurd (wat er overigens nog steeds bij staat), maar uiteindelijk heeft de levering 5 weken op zich laten wachten. Vervolgens moet je eerst zelf tig keer contact opnemen voordat er vanuit dit bedrijf een update kan worden verstuurd.

Na de levering eindelijk ontvangen te hebben blijkt het product niet te voldoen aan de gegeven omschrijving. Ik heb namelijk vooraf nog gevraagd of er een primer gebruikt diende te worden maar dit was niet het geval. Na het plaatsen bleek de ondergrond op sommige plekken duidelijk door de tegels heen te komen. Antwoord van Origin? De tegels zijn niet juist geplaatst, kleur de naden maar in met een stift... Gezien de prijzen die ze vragen had ik een betere service verwacht. Ik zou dan ook zeker niet aanraden om een bestelling te doen bij dit bedrijf.

Rick

Levertijden op website kloppen niet

Erik

Mooie keuzes in behang. Duidelijke uitleg website. Mogelijkheid tot stalen. Bij keuze maken voor een staal gratis behanglijm.