Advies
Medewerkers
Communicatie

Uitstekend. Alles was goed geregeld

opslag was schoon, informatie was helder

Hoe je moest opzeggen was mij niet gelijk duidelijk maar door vriendelijk telefonisch dvies van Opslag was ik zo uit de problemen

Nico Hollander

Uitstekende dienstverlening, perfecte plek voor een droge vochtvrije opslag met voldoende hulpmiddelen voor het vervoeren van goederen van auto naar opslagplek. Concurrerende prijzen, met top... Uitstekende dienstverlening, perfecte plek voor een droge vochtvrije opslag met voldoende hulpmiddelen voor het vervoeren van goederen van auto naar opslagplek. Concurrerende prijzen, met top kwaliteit,

Huur kan per dag worden opgezegd. Droog en vorstvrij. Cameratoezicht. Beveiliging.

Geen verbeterpunten, het is optimaal

Jurriens

Heel goed

Heel droog en schoon. We konden niet merken dat er huisraad e.d. meer als een jaar opgeslagen hadden gestaan.

René

Het is bedrijf is zeer toegankelijk! Via het internet, mail en telefoon. Snelle en goeie communicatie.
Altijd de mogelijkheid om bij je opslag box te kunnen komen.

Snelheid van werken (comuniceren)

Een afvalbak mensen laten veel vuil achter.

Ik heb mijn spullen met genoegen bij de Opslagman opgeslagen gehad.

Het is heel prettig dat je bij de Opslagman betaalt vanaf de dag dat je een box huurt tot en met de dag dat je het opzegt, niet per maand of kwartaal. Heel handig. Ook heel handig is dat je het per... Het is heel prettig dat je bij de Opslagman betaalt vanaf de dag dat je een box huurt tot en met de dag dat je het opzegt, niet per maand of kwartaal. Heel handig. Ook heel handig is dat je het per dag kunt opzeggen en dat gaat gelijk in.

De gangen in het gebouw zijn smal, lastig voor grote meubelstukken.

Ingrid de Vries

Goed adres voor opslag , schoon en netjes .
Makkelijk bereikbaar en geen last van beperkte openingstijden.
Voor informatie altijd iemand bereikbaar met duidelijke uitleg

Goede locatie , schoon en netjes , altijd bereikbaar .

In 1 woord GEWELDIG
In 1 woord GEWELDIG
Alles is zeer netjes en toegankelijk. Verschillende karren aanwezig om grote spullen naar je opslag te brengen. Overal is aan gedacht om het verplaatsen van je spullen makkelijker te maken.

Goede communicatie
Reservering gemaakt voor locatie Nieuwegein, die bleek vol maar er werd direct een alternatief geboden op de nieuwe locatie in Utrecht.

Iets duidelijker aangeven wat de toegangscode is voor het hek.
Na een telefoontje was het direct gelukt en konden we naar binnen.

Zeer goede afhandeling van aanvraag tot afmelding.

Correcte afhandeling creditnota.

Meer opslagplaats op begane grond. Misschien een app voor toegang ipv lange code.

Zeer positief,

Snelle reactie op mails, goedkoper als een shurgard ofzo. Met je eigen code naar binnen, genoeg karren of de spullen naar boven te brengen.

Meer platte Karren. Op zaterdag is het wel druk vaak.

Bodje

Een mooie schone opbergruimte, alles ziet er keurig uit, en geen verborgen kosten of addertjes onder het gras zoals bij vele andere opslagplaatsen. En ik spreek uit ervaring.... Je krijgt precies... Een mooie schone opbergruimte, alles ziet er keurig uit, en geen verborgen kosten of addertjes onder het gras zoals bij vele andere opslagplaatsen. En ik spreek uit ervaring.... Je krijgt precies wat je hebt gevraagd en zoals het ook op de website staat vermeld.

Makkelijk om aan te vragen, alles kan zo via de website, zonder commerciële praatjes of andere onzin.

Je kunt grote een kleine karren gebruiken die daar staan maar een laddertje of trapje zou fijn zijn. Het is best lastig om een box van 1 x 1 x 3 tot bovenaan te stapelen. Je kunt dan natuurlijk... Je kunt grote een kleine karren gebruiken die daar staan maar een laddertje of trapje zou fijn zijn. Het is best lastig om een box van 1 x 1 x 3 tot bovenaan te stapelen. Je kunt dan natuurlijk zelf een trapje meenemen en in je box opslaan maar dat kost ook weer ruimte.