Advies

Chiel

Uitstekende service

Altijd bereikbaar d.m.v. Code systeem

Wim

Ik heb voor een reis m'n spullen opgeslagen in een box en ik moet zeggen dat de gehele procedure perfect verlopen is. Verrassend snel en doelmatig. Ik had vooraf niet gedacht dat zoiets als een... Ik heb voor een reis m'n spullen opgeslagen in een box en ik moet zeggen dat de gehele procedure perfect verlopen is. Verrassend snel en doelmatig. Ik had vooraf niet gedacht dat zoiets als een verhuur van opslagboxen, in staat zou zijn te verrassen met dienstverlening en werkwijze.

Zeer goede prijs-kwaliteit
Procedure zeer correct en snel
Snelle en doeltreffende communicatie

Geen!

Kooijman

Prima!

Snel, eenvoudig, duidelijk en behulpzaam

Debby Boum Bletterman

Zeer snelle service, makkelijk alles online en digitaal te regelen en makkelijk dat je er ten alle tijde met je code in kan.

Digitale aanmelding en afhandeling
24u per dag open

Romano

Twee jaar naar volle tevredenheid een ruime box gehad. Past lekker veel in en de prijzen zijn betaalbaar. Goedkoper dan alle andere bekende boxverhuurders.

Goede service en alles is snel en vlot geregeld.

Joris O.

Alleen maar goede ervaringen met Opslagman. Twee boxen gehuurd, en geen loze ruimte door bijvoorbeeld pilaren.

Prima tarieven, en veel verhuismaterieel aanwezig, zodat zelfs bij drukte iedereen kan verhuizen. Schone ruimtes en goed klimaat.

Toilet voorziening mag beter, zoals lichten die werken, en soms schoner, maar dit is ook een verantwoordelijkheid van de huurders. Parkeerplaatsen zouden groter mogen, maar de ruimte ontbreekt... Toilet voorziening mag beter, zoals lichten die werken, en soms schoner, maar dit is ook een verantwoordelijkheid van de huurders. Parkeerplaatsen zouden groter mogen, maar de ruimte ontbreekt hiervoor. Verder niets dan lof.

Ria Bloemheuvel

Altijd alles in goed overleg en snelle reacties op mail.

Zeer klantvriendelijk.

Niet nodig

Erwin Kamp

Voor de verhuizing had ik op zeer korte termijn opslagruimte nodig. Ik vond in Amerongen dicht bij huis een mooie locatie. Was in een uur geregeld. Schone ruimte, 24 uur toegang, goed beveiligd. Na... Voor de verhuizing had ik op zeer korte termijn opslagruimte nodig. Ik vond in Amerongen dicht bij huis een mooie locatie. Was in een uur geregeld. Schone ruimte, 24 uur toegang, goed beveiligd. Na een jaar huur opgezegd. Kon per direct en restant terug gestort gekregen. Geen gezeur, prima service, komen afspraken na!

Peter W

Snel geregeld, makkelijk toegang tot de opslag ruimte, voldoende karren. Na opzeggen snel afgewikkeld en borg terug gekregen

Ruimte genoeg om je spullen te vervoeren, gangen niet te smal, dag en nacht toegang en niet duur.

Eigenaar maakt kopie van je BSN nummer (en andere privacy gevoelige zaken). anders krijg je geen opslag. Iets wat uiteraard niet mag, maar toch gebeurt. Geen idee waar de kopie gebleven is, wel... Eigenaar maakt kopie van je BSN nummer (en andere privacy gevoelige zaken). anders krijg je geen opslag. Iets wat uiteraard niet mag, maar toch gebeurt. Geen idee waar de kopie gebleven is, wel gevraagd of hij vernietigd wordt, maar geen reactie gekregen. Ben bang dat hij op een grote stapel met andere BSN'en ligt.

Reactie Opslagman:

Beste Peter,
Beste Peter,
Bedankt voor het plaatsen van een review. Bij het huren van een opslagruimte vragen wij om een legitimatiebewijs. Het BSN nummer mag (wanneer iemand dat wenst) hierbij weg gestreept worden. Het legitimatiebewijs gebruiken wij alleen en uitsluitend wanneer wij genoodzaakt worden het incassobureau in te schakelen. Uiteraard is de portal omgeving goed beveiligd en gaan wij zeer zorgvuldig om met privacy gevoelige gegevens.
Wij hopen u met deze informatie gerust gesteld te hebben. Wanneer u hierover nog vragen heeft, verneem ik dat uiteraard graag.
Diane Putman
Opslagman

R.L. van Schoor

Voor een extra ruimte kan je makkelijk via het internet bij de Opslagman terecht . Het is een goed bereikbaar pand welke met persoonlijke pincode toegang verleend aan de gehuurde box. De verlichting... Voor een extra ruimte kan je makkelijk via het internet bij de Opslagman terecht . Het is een goed bereikbaar pand welke met persoonlijke pincode toegang verleend aan de gehuurde box. De verlichting is goed de ruimte is goed afsluitbaar met een slot. En dit alles heeft een redelijke prijs. In beginsel huur je het per maand echter bij vroegtijdig opzeggen vindt er een verrekening plaats.

De toegang geregeld via een pincode.
Er staan 2 palletwagens gereed om de goederen vanuit de auto naar je box te rijden.
Uiteraard een grote roldeur waardoor met slecht weer de auto tot...
De toegang geregeld via een pincode.
Uiteraard een grote roldeur waardoor met slecht weer de auto tot aan het pand kan rijden.
Er staat een stoffer en blik voor het aanvegen na gebruik van je box.

Gezien iedereen zijn (droge en brandbare) goederen bij u opslaat denk ik aan de veiligheid en hierdoor zou ik m.i. brandblussers aan het uit einde van de gangen plaatsen.