NXXT

Kwaliteit & kennis rij-instructeur
Bereikbaarheid
Lesauto

Leenaars

Nxxt werkt met freelancers, niet met eigen instructeurs. Daar zitten goede mensen tussen, maar ook belabberde. Wij hadden helaas pech en kregen door Nxxt de slechtst scorende rij-instructeur toegewezen die ruim onder het landelijk gemiddelde bleek te zitten (controleer vooral de slagingspercentages op de site van CBR - dat had ons een hoop ellende gescheeld!) De kwaliteit van de lessen en zelfs de veiligheid lieten het nodige te wensen over. Om een lang verhaal kort te maken: onze zoon heeft na vijftien maanden nog geen rijbewijs, al een half jaar geen les gehad en ziet inmiddels enorm op tegen autorijden. De correspondentie met de organsatie liep wat stroef.

Het ziet er nu na hoop heen en weer gedoe naar uit dat er alsnog een oplossing gaat komen, uiteraard met een andere instructeur. Inmiddels is zijn theorie-examen wel bijna verlopen. Het plan is nu om te kijken wat de schade van de vorige instructeur is, en we hopen dat er een daarna een bevredigende oplossing komt vanuit Nxxt: we hebben niet voor niets het masterpakket afgenomen (van ruim 2400 euro). Een voorlopige review dus.

Wie is je rijinstructeur?

F.

Score voor NXXT: 1/5