NUKOEL

Piet leewis

Heel goed meedelend en service is prima

Corry Hendriks

Corry Hendriks

Biesheuvel

Heel positief en professioneel

Yvonne Verhoeven

Goede informatie en uitleg bij de aanschaf en installatie van deze prachtige airco. Zeker omdat ik deze ook voor verwarming van mijn chalet heb aangeschaft. De Dual Inventer split level doet het... Goede informatie en uitleg bij de aanschaf en installatie van deze prachtige airco. Zeker omdat ik deze ook voor verwarming van mijn chalet heb aangeschaft. De Dual Inventer split level doet het fantastisch. Ook erg fijn om enkele weken na de installatie nog even persoonlijk contact met de vertegenwoordiger gehad te hebben. Nog even de werking/mogelijk heden samen doorgenomen en ben erg tevreden.

Berry

Snelle levering, montage en plaatsing volgens afspraak, prins prijs/kwaliteit verhouding.

Raffi Melkonian

De accountmanager Rene heeft een duidelijk advies gegeven en alles wat ons is verteld is ook daadwerkelijk gebeurd.
De installeren is vlot en zeer nauwkeurig verlopen .
We zijn zeer...
De installeren is vlot en zeer nauwkeurig verlopen .
We zijn zeer content met onze airco,s van NuKoel.

Marcel

Goede uitleg en inventarisatie van de mogelijkheden. Installatie verliep snel en werd netjes afgewerkt. Na afronding nog een evaluatiegesprek, waar maak je dat nog mee!

Terscheggert

Snelle service, netjes gewerkt Goede uitleg mooi en top product

JFG Smeets

Na de offerte te hebben besproken en enkele wensen onzerzijds hebben we met een goed gevoel de opdracht verleend. De plaatsing werd onmiddellijk geregeld en zelfs op zaterdag gerealiseerd. Chapeau!