NTI-nl

Mentor
7.4/10
Studie-materialen

Chantal Van veen

Mijn ervaring met het NTI is gemixed. Ik vind de stof helder en online kan ik mijzelf goed redden. De praktijkdagen verschillen super erg per docent. Ik vind persoonlijk dat een praktijkdag echt een... Mijn ervaring met het NTI is gemixed. Ik vind de stof helder en online kan ik mijzelf goed redden. De praktijkdagen verschillen super erg per docent. Ik vind persoonlijk dat een praktijkdag echt een aanvulling moet zijn op je geleerde thuisstof. Dus veel praktijkvoorbeelden. En nu zijn er docenten die eigenlijk een dag lang herhalen wat er in mijn boek staat. Daar leer je niks van helaas.
Verder vind ik het begeleiden en helpen met het vinden van een stage plek ronduit slecht. Ik snap dat dit volwassen onderwijs is maar in onze huidige tijd en het tekort aan stage plekken vind ik dat je het als school verplicht bent om je leerlingen te ondersteunen.

Zie hierboven.
Zie hierboven.
- stagebureau die echt stage plekken kan aanbieden. Geen lege website
- betere praktijkdagen
- meer openingstijden voor mentor gesprekken
- mentoren die ook vakinhoudelijke kennis hebben

Paul Donkers

De inhoud van mijn opleiding is goed, de docenten zijn over het algemeen zeer prettig om van te leren.

Docenten weten / kennen het belang van wat wij nodig hebben als studenten. Hebben ook parate kennis van de module.

HBO mentor stuurt je heel vaak van het kastje naar de muur. Nooit direct een antwoord of pas heel laat en dan ook niet volledig. Erg slordig.

Laura

Middelmatig

Een 3 jarige opleiding met uitloop tot 6 jaar.

“Flexibel” studeren zoals het wordt genoemd is de reclame , hier heb ik nog nooit wat van gemerkt. Je doet een thuisstudie omdat je te druk bent om weer naar school te gaan, en als je dan een les... “Flexibel” studeren zoals het wordt genoemd is de reclame , hier heb ik nog nooit wat van gemerkt. Je doet een thuisstudie omdat je te druk bent om weer naar school te gaan, en als je dan een les niet kan wordt er verwacht dat je 140!! Euro voor een les betaald (voor een online les) .. lekker flexibel hoor.
Wil je van klassikaal maar flexibel , kan dit niet meer omdat je dat 2 maanden voor start moet aangeven. Maar als je je lesrooster pas 2 dagen voor het begin van het jaar ontvangt dan weet je toch ook nooit of je alle dagen kan?

B.Norani

Studeren via NTI vind ik weg prettig I.v.m het thuisstuderen. Leuke Mentoren die echt werk verzetten. Helaas, veel verouderd lesstof/boeken. Examen's die niet overeenkomen met de leerdoelen. Studeren via NTI vind ik weg prettig I.v.m het thuisstuderen. Leuke Mentoren die echt werk verzetten. Helaas, veel verouderd lesstof/boeken. Examen's die niet overeenkomen met de leerdoelen.

Topdocenten:Eric en Jan

Thuisstuderen, top mentoren

Docenten (tot nu toe 3 docenten, die echt veel niet weten) lijken geen Kennis van hun functie te hebben, weten weinig over de lesstof!

particulier

Alles was perfect geregeld en verzorgd

ik was te vroeg op mijn examen, toch mocht ik meteen beginnen

parkeerlocatie was onduidelijk (Heerlen)

Marleen Kemeling

Over het geheel genomen een prima opleiding. Jammer was dat wij van locatie moesten wisselen ls klas.
Interessante vakken.

Grotendeels flexibel, oo vor klassikaal.

Verschil in lesgeven van docenten. De meeste doen het goed, maar er zijn er ook een paar die erg tegenvallen, helemaal nu met de online lessen.
Wanneer je een mailatuurt dan duurt het vaak 2...
Wanneer je een mailatuurt dan duurt het vaak 2 dagen voor je antwoord.krijgt.
Eerder he lespakket opsturen van het volgende vak. Nu is er bijna geen tijd om de stof voor het eerste vak van het jaar door te nemen

C den heijer

Goede ervaring. Communicatie met studenten kan wat vlotter.

Online studie goed opgezet

Communicatie. E-mail verkeer via verschillende kanalen (toelating, inzending) geen communicatie onderling?

Petra van Geenen

Tot nu toe goede ervaringen. Mijn papers zijn altijd binnen de tijd nagekeken, de informatie op jullie site is duidelijk

informatievoorziening en de kennis van de docenten

nee op dit moment niet

Arie Hazenboom

Zeer positieve ervaring met het NTI. Perfect om op deze wijze bij deze onderwijsinstelling mezelf te kunnen ontwikkelen naast mijn baan.

Nina

Mijn ervaring met NTI is zeer prettig. NTI is op verschillende manieren goed bereikbaar en de medewerkers en mentoren staan altijd voor je klaar om je te helpen of te woord te staan. Daarnaast vind... Mijn ervaring met NTI is zeer prettig. NTI is op verschillende manieren goed bereikbaar en de medewerkers en mentoren staan altijd voor je klaar om je te helpen of te woord te staan. Daarnaast vind ik de studie die ik volg erg interessant. De studie is op niveau en ideaal voor studenten met doorzettingsvermogen. Doorzettingsvermogen zijn echt nodig om deze studie te volgen, omdat het onderwijs vooral op afstand wordt aangeboden en flexibel is. Daar staat wel tegenover dat de studie goed te combineren is met een baan, een gezien en andere bezigheden.