NTI-nl

Mentor
7.4/10
Studie-materialen

Eva

Zojuist ben ik gestart met de cursus Positieve Psychologie. Mijn ervaring tot nu toe is uitstekend. Er is meerdere keren contact met mij opgenomen of ik vragen heb over de cursus. Daarnaast heb ik... Zojuist ben ik gestart met de cursus Positieve Psychologie. Mijn ervaring tot nu toe is uitstekend. Er is meerdere keren contact met mij opgenomen of ik vragen heb over de cursus. Daarnaast heb ik mijn studieboeken, waarover ik zeer tevreden ben, al snel binnen gekregen. De leeromgeving is overzichtelijk en ik weet precies waar ik aan toe ben.

Iris Kouw

De ervaring met NTI is goed. Het flexibel studeren is prettig. Niet alle docenten waren enorm bekwaam met lesgeven. Sommigen zijn ontzettend goed, met veel mooie praktijkvoorbeelden en anderen lazen... De ervaring met NTI is goed. Het flexibel studeren is prettig. Niet alle docenten waren enorm bekwaam met lesgeven. Sommigen zijn ontzettend goed, met veel mooie praktijkvoorbeelden en anderen lazen de PowerPoint op en ga en als antwoord op vragen ‘dit kun je terugvinden in het boek’. Ja daar betaal je dan weer geen klassikale les voor.

Monique

Mijn ervaring qua leren via het NTI is goed. Soms is het even uitzoeken hoe alles moet en werkt, maar als je dat eenmaal doorhebt of gevraagd hebt bij medestudenten is het een fijne... Mijn ervaring qua leren via het NTI is goed. Soms is het even uitzoeken hoe alles moet en werkt, maar als je dat eenmaal doorhebt of gevraagd hebt bij medestudenten is het een fijne opleidingsinstelling.

Hanneke van den Heuvel

Ik doe de flexibele variant en dit bevalt me erg goed. Ik kan op deze manier gezin, werk en studie combineren.
Het is jammer dat de praktijkdagen via Zoom zijn (i.v.m. Corona) i.p.v. op...
Het is jammer dat de praktijkdagen via Zoom zijn (i.v.m. Corona) i.p.v. op locatie, maar verder zijn deze dagen erg leuk en leerzaam.
Het enige minpuntje vind ik de taalfouten in de examens, hier stoor ik me aan.

Denise

In 2013 bij NTI begonnen met HBO Maatschappelijk Werk en Dienstverlening en afgerond met diploma. Ik wilde mezelf alleen verder ontwikkelen en besloot dit jaar te starten met Master Management and... In 2013 bij NTI begonnen met HBO Maatschappelijk Werk en Dienstverlening en afgerond met diploma. Ik wilde mezelf alleen verder ontwikkelen en besloot dit jaar te starten met Master Management and Innovation. Mooie masterstudie met leuke masterclasses die ik toepas in mijn werk. Flexibel studeren is voor mij ideaal te combineren met kinderen, sport en werk. De eindopdrachten kunnen in mijn werk uitgevoerd worden, zodat mijn werkgever er ook profijt van heeft. Een mooie combinatie dus!

L

Mijn ervaring is prima. Ik vind de online leeromgeving duidelijk. Eventuele vragen worden netjes beantwoord. Het gaat gewoon zoals het zou moeten gaan; ik studeer, doe examen en ga weer door.....

Hennie Van den oever

In de thuisstudie doktersassistent nti is genoeg begeleiding wanneer nodig . De studie en praktijkdagen zijn goed in te delen naar mijn eigen tijd . Ik vind het een top opleiding.

sander visser

Makkelijk toe te passen. goede planning en discipline is ervoor nodig. maar het materiaal is goed en duidelijk.

bo tejero

Wat het fijne is, is als je een vraag heb dat het wel zo snel mogelijk beantwoord word. Het is vooral een zelfstudie en dat maakt het soms lastig maar je wordt wel goed geholpen.

Tessa Rog

Het is een goede opleiding, alleen snap ik zelf het nut niet van de keuzedelen aangezien ik alles bijna heb afgerond voornamelijk bij het svpb maar ik nu nog opnieuw examen moet doen voor mijn... Het is een goede opleiding, alleen snap ik zelf het nut niet van de keuzedelen aangezien ik alles bijna heb afgerond voornamelijk bij het svpb maar ik nu nog opnieuw examen moet doen voor mijn keuzedeel.
Maar momenteel hoort het erbij.