Bij vertrek
Je eerste indruk , je eerste gevoel
Ontvangst bij aankomst
9.8/10
9.5/10
Service tijdens je vakantie
Het online bestellen van fietsen

Yvonne

Wij huren al jaren bij Noorderlicht, je weet dat het dan helemaal voor elkaar komt. Alles gaat soepel.

Titiana

Goede service. De fietsen zijn van goede kwaliteit.

Marijke Mulder

Super service! Mooie fietsen, perfect onderhouden.

A.L. van der Zwaag

We huren al meerdere jaren fietsen bij het Noorderlicht. Ooit begonnen met het huren van gewone fietsen, daarna fietsen met een versnelling en nu al weer een paar jaar elektrische fietsen. We zijn... We huren al meerdere jaren fietsen bij het Noorderlicht. Ooit begonnen met het huren van gewone fietsen, daarna fietsen met een versnelling en nu al weer een paar jaar elektrische fietsen. We zijn altijd zeer tevreden, de fietsen zijn picobello in orde en als er wat is dan wordt een fiets zonder pardon omgeruild. Kortom, alle lof voor het Noorderlicht. De fietsen zijn als nieuw en worden vaak vervangen zodat de kwaliteit uitstekend blijft

C.D. Dekker

Prima fietsen. Uiterst vriendelijke behandeling. Alles zeer goed geregeld. Prima website.

Boukje Leusink

Super dat de fietsen er staan direct wanneer je van de boot af komt! Tassen inleveren en meteen op pad!
Goede service toen het zadel niet helemaal goed zat!
En op toen we naar huis...
Goede service toen het zadel niet helemaal goed zat!
En op toen we naar huis gingen was alles goed geregeld.

Paul Rijpstra

Al enige jaren op rij huren wij tijdens ons verblijf op Terschelling fietsen bij Noorderlicht. Even zovele jaren zijn wij dik tevreden met de fietsen en de geboden service. De fietsen zijn up to... Al enige jaren op rij huren wij tijdens ons verblijf op Terschelling fietsen bij Noorderlicht. Even zovele jaren zijn wij dik tevreden met de fietsen en de geboden service. De fietsen zijn up to date, schoon en fietsen licht. De enkele keer dat we materiaalpech hadden, een lekke band was dit snel opgelost, met tussentijds een ruilfiets.

Renny Landstra

Zeer klantvriendelijk

baukje wiersma

Nou in 1woord top .alles stond netjes klaar .precies wat we gevraagd hadden .en ook toen we terug gingen stonden ze weer klaar .en Dan die bagageservice .dat was fijn hoor .wr konden direct een... Nou in 1woord top .alles stond netjes klaar .precies wat we gevraagd hadden .en ook toen we terug gingen stonden ze weer klaar .en Dan die bagageservice .dat was fijn hoor .wr konden direct een tochtje maken op de fiets zondrr de bagage mee Te hoeven Zeulen .

a.hofman

Goede ervaring