Erik

Alles is heel netjes verlopen. Van bestellen tot leveren. Toen bleek dat er in een aantal dozen kapotte tegels zaten zijn deze geheel kosteloos en heel snel vervangen. Gewoon een topservice.

Dielen

Nibo Stone geeft een goede begeleiding en heeft goed werk geleverd

Robbertjan Groeneweg

Super contact en ik zou het bedrijf zeker aanbevelen.

Lara Coeterier

Mooie kwaliteit tegels.

Yvonne van den Berg

Een hele goede ervaring, Bezoek, een heel fijn persoon die de vloer gelegd heeft en de nazorg. Onze complimenten.

Reactie Nibo Stone:

Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling.

Angelique Pouwels

Naar wens verlopen

Reactie Nibo Stone:

Wat fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen.

Tineke

Bij de aankoop van onze keramische vloer zijn we zeer vakkundig geadviseerd. En alle lof voor Lex en zijn team die de vloer zo mooi en naar onze wens heeft gelegd!

Fam. Noorman

Diverse keren in Nieuwegein geweest voor het uitzoeken van een mooie vloer. Ontvangst altijd alleraardigst. Goede informatie gekregen. Om een weloverwogen keuze te maken kregen wij een tegel mee om... Diverse keren in Nieuwegein geweest voor het uitzoeken van een mooie vloer. Ontvangst altijd alleraardigst. Goede informatie gekregen. Om een weloverwogen keuze te maken kregen wij een tegel mee om thuis te beoordelen. Dit was heel prettig. Want met deze voorbeeldtegel konden wij ook de keuze maken voor de rest van de renovatie.
De vloer ligt er nu bijna een jaar en wij zijn er heel tevreden mee.
De tegelzetter was aardig, wel moest er hier en daar even een kleinigheid gecorrigeerd worden. Naar tevredenheid.

Beste familie Noorman,
Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over uw vloer. U zult in de showroom in Vianen zijn geweest :-). Geniet nog lange tijd van uw mooie vloer!