R van Bree

Wij hebben een goede ervaring met Nibo stone, het contact en advies van de verkoper, de transporteur die de tegels bezorgd heeft, en de tegelzetter, alles via Nibo stone gedaan, en we zijn zeer... Wij hebben een goede ervaring met Nibo stone, het contact en advies van de verkoper, de transporteur die de tegels bezorgd heeft, en de tegelzetter, alles via Nibo stone gedaan, en we zijn zeer tevreden!
We genieten van onze mooie nieuwe vloer! Top!!

Selling

Keurig op de afgesproken dag voor het huis geleverd!

Pieter De Kruif

Prachtig resultaat en tijdige levering/planning

Eric

Fijn bedrijf ,goed en vakkundig geholpen.

Straatman

Prima service.

Bedankt!

Sjoerd Beumer

We hebben een prachtige vloer. De afstemming over planning was wel wat lastig maar kwam uiteindelijk goed.

Wdr

Prima levering, mooi product

Wim Hordijk

Deskundig advies. Betrouwbare levering. Redelijke prijs. Mooie showroom

Reactie Nibo Stone:

Bedankt voor uw mooie review. Veel plezier met uw vloer.

Bek

Leuk bedrijf!

Bedankt!

Piet Rouw

De verkoper was heel kundig en heeft ons prima advies gegeven. Echter, bleek dat een aantal zaken die hij ons verteld had in de praktijk niet kloppen. O.a. het nameten van benodigde tegels en... De verkoper was heel kundig en heeft ons prima advies gegeven. Echter, bleek dat een aantal zaken die hij ons verteld had in de praktijk niet kloppen. O.a. het nameten van benodigde tegels en plinten uitgaande van de plattegrond alsmede de coordinatie rol van Nibostone bij het afroepen van de daadwerkelijke levering. Dit heb ik zelf moeten doen in overleg met de tegelzetter. Levering en plaatsing van plinten is verder uitstekend verlopen, mede door het goede contact met Tom (hij heeft nog plinten bijbesteld).

Reactie Nibo Stone:

Hartelijk dank voor uw feedback. Wij vinden het bijzonder jammer dat onze verkoopadviseur verkeerde verwachtingen heeft geschept. Wij nemen uw feedback zeer serieus en hebben dit direct opgenomen... Hartelijk dank voor uw feedback. Wij vinden het bijzonder jammer dat onze verkoopadviseur verkeerde verwachtingen heeft geschept. Wij nemen uw feedback zeer serieus en hebben dit direct opgenomen met onze betreffende collega.
Ook zijn wij momenteel bezig met het opzetten van een nieuw informatiesysteem, waarbij de klant naast de informatie die hij van de verkoopadviseur ontvangt, ook nog aanvullende informatie per mail ontvangt over het verloop van zijn order. Wij hebben daarbij ook uw punten in meegenomen. De coƶrdinatie tussen de legger, klant en Nibo Stone zal daardoor beter verlopen.
Fijn dat u verder wel tevreden bent over de levering en het plaatsen van de plinten.