Patrick

Ik vind de lesinhoud slecht want er zijn tussendoor helemaal geen vragen zodat je kan testen of bijvoorbeeld een hoofdstuk is blijven hangen. Daarnaast vind ik de examentraining zeer matig want ik... Ik vind de lesinhoud slecht want er zijn tussendoor helemaal geen vragen zodat je kan testen of bijvoorbeeld een hoofdstuk is blijven hangen. Daarnaast vind ik de examentraining zeer matig want ik kreeg 1 examen als oefening thuisgestuurd (waarom niet gewoon digitaal) en daarna moest ik maak kijken hoe ik dan aan de antwoorden kwam. Tevens was ik op dat moment nog niet klaar met de lesstof dus kon ik de online examentraining ook niet meedoen.
Deze cursus is echt zonde van mijn tijd en geld geweest. Misschien is het wel beter om deze op locatie dan te volgen.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het delen van je feedback met ons. We gaan je feedback intern met ons meenemen!

Sofie

Lesmateriaal heel saai opgesteld, zinnen bijna niet doorheen te komen, heel onlogische opbouw. Ook die van Lindenhage gevolgd, deze was veel moderner en vlotter opgesteld, las veel makkelijker weg.

Wim

Over het algemeen positief. Er staan wel veel fouten in de lesstof

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het delen van je beoordeling, Wim! We hebben je feedback intern doorgezet en we hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.

Hilde

Rustige docent, legt alles super goed uit, echt een fijne voorbereiding op mijn examen. De avond vloog letterlijk voorbij. Vanavond voor de 2e keer deze examentraining. Aan het einde van de vorige... Rustige docent, legt alles super goed uit, echt een fijne voorbereiding op mijn examen. De avond vloog letterlijk voorbij. Vanavond voor de 2e keer deze examentraining. Aan het einde van de vorige keer werd ook gevraagd of er bepaalde opgaven waren die je de 2e keer wilde doen. Bijna iedereen had hetzelfde antwoord. Opgave met inkomstenbelasting box 3. Ben erg benieuwd naar vanavond.

Reactie NIBE-SVV:

Daar zijn we erg blij mee, Hilde Bedankt voor je beoordeling.

Erik

Sluit goed aan bij de werkzaamheden, fijne docent, locatie was goed nadat er klachten waren over de eerste keer.

Reactie NIBE-SVV:

Fijn dat het zo beviel! Bedankt voor je beoordeling.

Stef

De docent heeft het studiemateriaal leuk en actief gepresenteerd.

Reactie NIBE-SVV:

Daar zijn we erg blij mee, Stef! Bedankt voor je beoordeling.

Piet

Het is mooi dat je iedere keer extra opdrachten kunt maken. Dan weet je wat voor vragen je kunt verwachten. Er worden wel veel dingen besproken die je niet niodig hebt voor de functie die je hebt.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het delen van je beoordeling!

Patrick

Online cursus zelf volledig gedaan prima ingericht

Reactie NIBE-SVV:

Goed om te horen Patrick, bedankt voor je beoordeling!

Patrick

Online cursus leren ging prima merkte wel verschil met basis waarbij veel in filmpjes was opgenomen wat hier niet het geval was.

Reactie NIBE-SVV:

Daar zijn we erg blij mee, Patrick! Bedankt voor je beoordeling.

Patrick

Online heel positief met alle filmpjes

Reactie NIBE-SVV:

Fijn om te horen, Patrick! Bedankt voor je beoordeling.