Piet

Het is mooi dat je iedere keer extra opdrachten kunt maken. Dan weet je wat voor vragen je kunt verwachten. Er worden wel veel dingen besproken die je niet niodig hebt voor de functie die je hebt.

Patrick

Online cursus zelf volledig gedaan prima ingericht

Patrick

Online cursus leren ging prima merkte wel verschil met basis waarbij veel in filmpjes was opgenomen wat hier niet het geval was.

Online leeromgeving: makkelijk toegankelijk, goeie opbouw van de e-learning en daarmee ook de onderwerpen. De e-learning is aan te bevelen als instap op het onderwerp, voor diegene die nog niet kaas... Online leeromgeving: makkelijk toegankelijk, goeie opbouw van de e-learning en daarmee ook de onderwerpen. De e-learning is aan te bevelen als instap op het onderwerp, voor diegene die nog niet kaas hebben gegeten van het thema. De voorbeelden zijn ook goed gekozen. Toets vragen ook goed, wellicht aan te bevelen de eindtoetsvragen anders te maken en niet 1:1 uit de afsluitende secties over te nemen.

De opleiding e-learning is heel slecht in vergelijking met bv Lindenhaegh. Bij jullie heb je het idee dat ze niet willen dat je slaagt. Veel fouten in antwoorden waardoor je heel onzeker wordt. Ik... De opleiding e-learning is heel slecht in vergelijking met bv Lindenhaegh. Bij jullie heb je het idee dat ze niet willen dat je slaagt. Veel fouten in antwoorden waardoor je heel onzeker wordt. Ik zal niemand adviseren het bij jullie te doen

Reactie NIBE-SVV:

Dank je wel voor het achterlaten van een review. Wat jammer om te lezen dat de training niet helemaal aan de verwachtingen heeft voldaan. Goed dat je jouw feedback hierover met ons deelt!
Met...

Diyab

Hele slechte docent, eerste uur is hij bezig zichzelf de hemel in te prijzen. Vervolgens gaat hij er vanuit dat iedereen een expert is in het lezen van balansen en VLIEGT door het studie boekje. Hele slechte docent, eerste uur is hij bezig zichzelf de hemel in te prijzen. Vervolgens gaat hij er vanuit dat iedereen een expert is in het lezen van balansen en VLIEGT door het studie boekje.
Er was geen presentatie en geen agenda in de onderwerpen die besproken zouden worden.
de opleider zou goed in zijn vak zijn, maar les geven is niet voor hem bestemd.

Reactie NIBE-SVV:

Jammer om te lezen, dat je niet tevreden bent over onze docent. We zullen je feedback intern met ons meenemen ter verbetering van de opleiding. Bedankt voor je review, Diyab!
Met vriendelijke...

Maikel

Heel veel fouten in de lesstof en examentrainingen.
Bij opmerkingen werd ik afgescheept met een standaardmailtje.
Docent reageert heel traag op vragen.
Daarnaast ben (en wordt ik nog...
Heel veel fouten in de lesstof en examentrainingen.
Bij opmerkingen werd ik afgescheept met een standaardmailtje.
Docent reageert heel traag op vragen.
Daarnaast ben (en wordt ik nog steeds) bestookt met spookfacturen.
Nooit meer nibe.

Reactie NIBE-SVV:

Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent over de opleiding, Maikel. We zijn erg benieuwd naar je ervaringen. Indien je een klacht zou willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we... Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent over de opleiding, Maikel. We zijn erg benieuwd naar je ervaringen. Indien je een klacht zou willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen. Onze studiebegeleiders kunnen je dan verder helpen. Ook kun je via één van onze social media kanalen contact met ons opnemen indien wij je verder mogen assisteren.