NIBE-SVV

Redlef

De leraar was erg slecht onderlegt, we zijn i2 van de 3 lessen om 12 uur (nog net de lunch gehaald) weggegaan. 1 keer waren we om 15:00 uur klaar. Er heeft geen kennis overdracht plaatsgevonden.... De leraar was erg slecht onderlegt, we zijn i2 van de 3 lessen om 12 uur (nog net de lunch gehaald) weggegaan. 1 keer waren we om 15:00 uur klaar. Er heeft geen kennis overdracht plaatsgevonden. Echt heel droevig dit.

Jaap

Als schade-expert is het belangrijk om de juridische aspecten te onderkennen wanneer er wel/geen aansprakelijkheid is. De schade--expert heeft als taak om hiervoor de benodigde gegevens te... Als schade-expert is het belangrijk om de juridische aspecten te onderkennen wanneer er wel/geen aansprakelijkheid is. De schade--expert heeft als taak om hiervoor de benodigde gegevens te verzamelen (en te verwerken in het rapport). Het feitelijk el/niet erkennen is voorbehouden aan de schadebehandelaar. in mijn optiek gaat de leerstof te ver voor het het vak van schade-expert

Gertjan

Uitstekende opleiding, goede inhoud en uitstekende docenten, zeer onder de indruk.

Goede opleiding die aansluit bij het beroepsveld.

Yvonne

Ik vond dat er best veel typefouten/spellingsfouten in de tekst zaten. dat irriteert soms. Ik had het idee dat er veel geknipt en geplakt" was met de teksten bijv in een casus bij de oefenexamens... Ik vond dat er best veel typefouten/spellingsfouten in de tekst zaten. dat irriteert soms. Ik had het idee dat er veel geknipt en geplakt" was met de teksten bijv in een casus bij de oefenexamens gaat het over Erik en in de antwoorden over Paul... Ik ben begin maart begonnen met leren en heel veel linkjes, die naar documenten verwezen werkten niet meer, ik kon de aanvulling niet meer lezen.

Positief over de lesinhoud, het lesmateriaal en de online begeleiding en update over de voortgang. Opleiding houdt je scherp in het geven van beleggingsadvies naar klanten toe en jullie zijn echte... Positief over de lesinhoud, het lesmateriaal en de online begeleiding en update over de voortgang. Opleiding houdt je scherp in het geven van beleggingsadvies naar klanten toe en jullie zijn echte professionals.

De opleiding sluit op sommige vlakken niet helemaal aan op wat er gevraagd wordt in het examen. Een hoofdstuk over cybersecurity heb ik bijvoorbeeld niet terug kunnen vinden terwijl deze wel in het... De opleiding sluit op sommige vlakken niet helemaal aan op wat er gevraagd wordt in het examen. Een hoofdstuk over cybersecurity heb ik bijvoorbeeld niet terug kunnen vinden terwijl deze wel in het examen komt.