Bobby

Het voorbereiden van het examen kan veel beter!

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor je feedback! We zullen je feedback intern doorzetten. We hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.
ISBW

Paul

Ik vond de studiestof erg moeilijk geschreven en (te) uitgebreid.
Met name het studieboek leest niet prettig. te kleine letters en uitermate saai geschreven.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het delen van je feedback met ons. We gaan je feedback intern met ons meenemen!

Colette

Heel leerzame en boeiende opleiding. Intensief maar voegt veel toe. Ook heel fijn om met ervaren mensen uit de praktijk ervaringen uit te wisselen en van elkaar te leren. Ook leer je nog kritischer... Heel leerzame en boeiende opleiding. Intensief maar voegt veel toe. Ook heel fijn om met ervaren mensen uit de praktijk ervaringen uit te wisselen en van elkaar te leren. Ook leer je nog kritischer te kijken naar jouw eigen handelen en de dienstverlening aan jouw klant. Echt een aanrader voor alle ervaren letselschadejuristen, zowel aan de WA als Belangenbehartigers kant.

Reactie NIBE-SVV:

Daar zijn we erg blij mee, Colette! Bedankt voor je beoordeling.

Patrick

Edwin is een topdocent. Vakinhoudelijke kennis, veel anekdotes en een levendig tempo. Bij een volgende cursus hem weer graag aangesteld hebben!

Reactie NIBE-SVV:

Daar zijn we erg blij mee, Patrick! Bedankt voor je beoordeling.
NIBE-SVV

Ik vond het een waardeloos online programma! Geen duidelijk systeem om te leren, slechte uitleg waarom iets niet goed is (of soms waarom wel het goed is).
Nee voor mij nooit meer met Nibe. Dmv...
Nee voor mij nooit meer met Nibe. Dmv een andere aanbieder uiteindelijk wel geslaagd.

Reactie NIBE-SVV:

Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent over de opleiding. We zijn erg benieuwd naar je ervaringen. Indien je een klacht zou willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je... Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent over de opleiding. We zijn erg benieuwd naar je ervaringen. Indien je een klacht zou willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen. Onze studiebegeleiders kunnen je dan verder helpen. Ook kun je via één van onze social media kanalen contact met ons opnemen indien wij je verder mogen assisteren.

Corinne

It would be really nice if the booklet could be printed and if there would be a version to listen to this content instead of just having to read it.

Fijne manier om een snelle update te krijgen van ontwikkelingen in duurzaamheid die van belang zijn voor een verzekeraar. Zet je ook persoonlijk even aan het denken

Reactie NIBE-SVV:

Daar zijn we erg blij mee! Bedankt voor je beoordeling.

Gilbert

Helemaal top.
Edwin for president!

Reactie NIBE-SVV:

Daar zijn we erg blij mee, Gilbert! Bedankt voor je beoordeling.

Nicole

Goede docent, fijne locatie, prettig contact met medewerkers Nibe-SVV, maar boek was behoorlijk gedateerd

Reactie NIBE-SVV:

Daar zijn we erg blij mee, Nicole. Bedankt voor je beoordeling. Je feedback nemen we intern mee.