NIBE-SVV

Ik heb alle oefenvragen meerdere keren doorgenomen op het moeilijkste niveau. Dus ik dacht dat ik minimaal een 8 of 9 ging scoren. Echter de vragen in het examen waren vaak totaal anders dan de... Ik heb alle oefenvragen meerdere keren doorgenomen op het moeilijkste niveau. Dus ik dacht dat ik minimaal een 8 of 9 ging scoren. Echter de vragen in het examen waren vaak totaal anders dan de oefen vragen, zowel qua structuur als inhoudelijk. De online leeromgeving was op zich prima.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het delen van je feedback met ons! We nemen dit intern met ons mee en we hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.
NIBE-SVV

Goede achtegrond informatie over duurzaamheid. Wel veel afkortingen en definities. En ik miste de connectie met de dagelijkse werkzaamheden in de financiële sector.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor je feedback. We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de opleiding. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt ervaren.
Met...

Nvt

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het delen van je feedback met ons.

Jan

Ik heb afgelopen jaren vele malen aan NIBE-SVV duidelijk gemaakt dat er in de lesstof en oefenopgaven veel fouten en onjuistheden staan vermeld die van invloed zijn op het correct kunnen maken van... Ik heb afgelopen jaren vele malen aan NIBE-SVV duidelijk gemaakt dat er in de lesstof en oefenopgaven veel fouten en onjuistheden staan vermeld die van invloed zijn op het correct kunnen maken van het examen. De docenten hebben het ook regelmatig opgenomen en aangeven het intern te melden. Maar ik zie geen verbeteringen. Ik overweeg nu van opleidingsinstituut te veranderen. Helaas.

Reactie NIBE-SVV:

We kunnen ons goed voorstellen dat je dit graag anders had gezien, Jan. We gaan je feedback intern doorzetten! Bedankt voor je review.

Wim

Schade Zakelijk zag er wel goed uit maar over de andere modules heb ik inmiddels mailcontact gehad.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor je positieve feedback, Wim!

Heleen

De leeromgeving werkt niet goed.
1) Ik heb de opleiding afgerond, maar hij blijft maar op lopend staan. Dit is denk ik een fout in het systeem.
2) Op mijn certificaaat staat de naam van...
De leeromgeving werkt niet goed.
2) Op mijn certificaaat staat de naam van de cursus: Dataprivacy en AVG - Online (start in Maart 2024 in N.v.t), De toevoeging (start in Maart 2024 in N.v.t) staat belachelijk op het certificaat.
De training zelf is goed te volgen. Dus als de 2 bovenstaande punten worden verbeterd, dan is het een uitstekende cursus.

Reactie NIBE-SVV:

Goed dat je dit aangeeft, Heleen! We nemen dit intern met ons mee. Bedankt voor je feedback.

Yvonne

Ik merk dat niet alle antwoorden kloppen. Soms moet je dus antwoorden foutief invullen om door te kunnen of dat je aanvullende informatie mist om de vraag goed te kunnen beantwoorden. Misschien goed... Ik merk dat niet alle antwoorden kloppen. Soms moet je dus antwoorden foutief invullen om door te kunnen of dat je aanvullende informatie mist om de vraag goed te kunnen beantwoorden. Misschien goed om dit even goed na te kijken.
De vragen die je krijgt met de memotrainer of als je extra vragen wilt doen, zijn veelal hetzelfde. Terwijl andere vragen bijna niet meer terug komen.

Reactie NIBE-SVV:

We zullen je feedback betreffende de lesinhoud intern doorzetten voor verdere verbeteringen van onze opleidingen. Bedankt voor het delen van je beoordeling!

Guy

De training ontbrak een beetje aan een structuur: ik zou graag aan het begin een agenda willen zien en ook de leerdoelen beschreven hebben, zodat de verwachtingen vooraf duidelijk zijn. Deze staan... De training ontbrak een beetje aan een structuur: ik zou graag aan het begin een agenda willen zien en ook de leerdoelen beschreven hebben, zodat de verwachtingen vooraf duidelijk zijn. Deze staan wel vermeld op e-connect, maar ik kreeg niet het idee dat die ook daadwerkelijk besproken zijn gedurende de training.
Ik kreeg het idee dat het vooral free-format was, met verschillende presentaties en ook de docent die vooral aan het zenden was. Ik had graag meer interactie willen zien, in de vorm van voorbereidde discussietopics en/of groepsopdrachten.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het achterlaten van je feedback! We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de kwaliteit en service!

Gemma

De inhoud gaat mijn inziens erg veel over de acceptatiekant van de brandverzekering. De behandeling van schades kwam oppervlakkig aan bod. Verder was de gehele opleiding erg gericht op de zakelijke... De inhoud gaat mijn inziens erg veel over de acceptatiekant van de brandverzekering. De behandeling van schades kwam oppervlakkig aan bod. Verder was de gehele opleiding erg gericht op de zakelijke markt en niet de particuliere markt. Het sloot daardoor niet helemaal aan bij mijn verwachting.
Daarnaast was de schrijfwijze van het examen heel anders dan in het boek en de online leeromgeving. Het zag er zelfs een beetje amateuristisch uit. Het is mijn inziens raadzaam om de examenvragen eens te herzien cq. opnieuw op te stellen.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het delen van je beoordeling, Gemma. We gaan je feedback intern doorzetten en we hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.

Nvt

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het delen van je feedback met ons.