Yvonne

Ik heb de online versie gevolgd. Er was genoeg informatie voor handen om zelfstandig te kunnen studeren. Vooral de video's vond ik fijn omdat het een goede samenvatting geeft van de hoofdstukken.

Reactie NIBE-SVV:

Dat is erg fijn om te lezen, Yvonne! Bedankt voor je feedback.

Sebastiaan

Alles uitstekend

Reactie NIBE-SVV:

Daar zijn we erg blij mee! Bedankt voor je feedback.

Prima opleiding

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor je feedback!

Jos

Prima docent, met veel kennis en perfecte locatie

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor je positieve feedback, Jos!

Patrick

De lesinhoud sluit goed aan bij de praktijk. De docenten weten de lesstof goed over te brengen met onder meer voorbeelden uit de praktijk.

Reactie NIBE-SVV:

Dat is fijn om te lezen, Patrick. Bedankt voor je positieve feedback.

Marco

Vitero werkt in de ochtend en in de middag moet je opnieuw opstarten om het geluid weer aan de praat te kijgen.

De stop die behandeld wordt in niet in overeenstemming met moduleopdracht...

De stop die behandeld wordt in niet in overeenstemming met moduleopdracht die gemaakt moet worden.

Boek in het Engels en daarover is niet genoemd bij het boeken van de cursus.

Reactie NIBE-SVV:

Het spijt ons te lezen over je ervaringen, Marco. Bedankt dat je dit met ons deelt en we nemen dit intern mee ter verbetering van de kwaliteit en service.

Elly

Over deze training ben ik alles behave positief want deze heeft tot op heden niet plaatsgevonden, slechte zaak!

Reactie NIBE-SVV:

Wat jammer om te lezen, Elly! Mocht je een klacht willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen en te versturen.... Wat jammer om te lezen, Elly! Mocht je een klacht willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen en te versturen. Een van onze studiebegeleiders kunnen je dan verder assisteren. Het is ook mogelijk via één van onze social media kanalen contact met ons op te nemen, indien wij je verder mogen assisteren.

Desire

Ik vind de vraagstelling niet overeen met de examenvragen. Te weinig oefenexamens

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor je feedback, Desire. Mocht je een klacht willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen en te... Bedankt voor je feedback, Desire. Mocht je een klacht willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen en te versturen. Een van onze studiebegeleiders kunnen je dan verder assisteren. Het is ook mogelijk via één van onze social media kanalen contact met ons op te nemen, indien wij je verder mogen assisteren.

Dick

Vreemde vragen en situaties, dat ik daarna nog ruim een 9 haal snap ik ook al niet.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het delen van je beoordeling!

Joey

Qua spelling en grammatica laat het tekstboek echt te wensen over. Daardoor onnodige moeite met lezen.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het delen van je feedback met ons, Joey! We nemen dit met ons mee.