Ingrid

Je wordt gedwongen veel achterhaalde zaken te bestuderen. Aanmelding vond ik ook lastig. Ik wilde gelijk na 1 april, als de nieuwe stof verwerkt is in de opleiding starten met de online versie. De... Je wordt gedwongen veel achterhaalde zaken te bestuderen. Aanmelding vond ik ook lastig. Ik wilde gelijk na 1 april, als de nieuwe stof verwerkt is in de opleiding starten met de online versie. De bevestiging met startdatum 1 mei beviel mij slecht. Mijn planning is de eerste week in de soep gelopen door het ontbreken van de lesstof in mijn leeromgeving. Op mijn mail werd niet gereageerd. Telefonisch contact heeft wel geholpen, maar al met al heeft het een week extra gekost om het voor elkaar te krijgen.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het achterlaten van je review, Ingrid!

Dick

Ik vond de vragen en antwoorden soms een beetje vaag.

Reactie NIBE-SVV:

Goed dat je dit aangeeft, Dick! We nemen je feedback met ons mee. Bedankt voor je beoordeling.

Joop

Ik vind dat je nog steeds achter de feiten aanloopt met de PE opleidingen. En de onderwerpen zeker niet op assurantie “A-nivo”. Een doorn in het oog.

NIBE-SVV

Sluit niet echt aan op de praktijk

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het achterlaten van je feedback! We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de kwaliteit en service!

Monica

De stof in het boek is op bepaalde gebieden achterhaald. Er staan verschrikkelijk veel fouten in het boek in de vorm van schrijffouten, verkeerde zinsopbouw en lay out. Ook wordt er in verschillende... De stof in het boek is op bepaalde gebieden achterhaald. Er staan verschrikkelijk veel fouten in het boek in de vorm van schrijffouten, verkeerde zinsopbouw en lay out. Ook wordt er in verschillende schrijfstijlen geschreven. Het ene deel wordt "simpel" omschreven en leest makkelijk weg het andere deel wordt heel "zakelijk" geschreven en daar is geen doorkomen aan.

In de online leeromgeving zitten ook fouten in de vragen (antwoord vraag komt niet overeen met tekst boek of de onderbouwing van het "juiste" antwoord sluit niet aan bij de vraag). Daarnaast staan er vragen online die niets met deze cursus te maken. Is ook erg verwarrend. En als laatste dat de oefenstof helemaal niet overeenkomt met het examen. Erg jammer, wat dat is bij andere modules wel. Het is fijn als je examen herkenbaar is.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het delen van je beoordeling, Monica. We gaan je feedback intern doorzetten en we hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.
NIBE-SVV

De lesstof wordt in duidelijke tekst beschreven waarbij voorbeelden niet ontbreken. Daarnaast is de memotrainer een hele mooie aanvulling om nog beter op alles voorbereid te zijn.

Reactie NIBE-SVV:

Dat is super om te lezen! Bedankt voor je beoordeling.

Lydia

Groot verbeterpunt is het verlengen van de examentijd. 90 minuten is echt veel te kort met 10 open vragen. Moest 2 open vragen onbeantwoord laten, dan heeft het niets meer met kennis toetsen te maken.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het delen van je beoordeling, Lydia. We gaan je feedback intern doorzetten en we hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.

Giny

Prima, vooral het boek vind ik echt een vooruit gang. Heel jammer dat je geen memo trainers meer kan doen! Alleen proef exaamens,
Ik mis de memo trainers.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het achterlaten van je feedback, Giny! We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de kwaliteit en service!

Lesinhoud is prima
Alleen het aanmelden voor het examen voor ons die op Curaçao wonen is lastig.
Wij hebben geen BSN nummer.

Reactie NIBE-SVV:

Dat is fijn om te horen, het is inderdaad niet mogelijk om je aan te melden voor een examen zonder BSN nummer. We nemen je feedback hierover intern met ons mee. Bedankt voor je review en... Dat is fijn om te horen, het is inderdaad niet mogelijk om je aan te melden voor een examen zonder BSN nummer. We nemen je feedback hierover intern met ons mee. Bedankt voor je review en deelname.
NIBE-SVV

Leren vanuit een boek werkt voor mij het beste. Fijn dat in deze digitale tijd dit nog steeds mogelijk is. Natuurlijk is het handig om ook online nog even de stof door te kijken. Hier staat soms nog... Leren vanuit een boek werkt voor mij het beste. Fijn dat in deze digitale tijd dit nog steeds mogelijk is. Natuurlijk is het handig om ook online nog even de stof door te kijken. Hier staat soms nog wat extra informatie of doorverwijzingen die niet in het boek staan. De oefenexamens kunnen wat mij betreft nog wel wat beter. Die gebruik ik meestal van een andere partij.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor je review! We zijn erg blij om te lezen dat je zo tevreden bent over de opleiding.