Giny

Prima, vooral het boek vind ik echt een vooruit gang. Heel jammer dat je geen memo trainers meer kan doen! Alleen proef exaamens,
Ik mis de memo trainers.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het achterlaten van je feedback, Giny! We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de kwaliteit en service!

Lesinhoud is prima
Alleen het aanmelden voor het examen voor ons die op Curaçao wonen is lastig.
Wij hebben geen BSN nummer.

Reactie NIBE-SVV:

Dat is fijn om te horen, het is inderdaad niet mogelijk om je aan te melden voor een examen zonder BSN nummer. We nemen je feedback hierover intern met ons mee. Bedankt voor je review en... Dat is fijn om te horen, het is inderdaad niet mogelijk om je aan te melden voor een examen zonder BSN nummer. We nemen je feedback hierover intern met ons mee. Bedankt voor je review en deelname.
NIBE-SVV

Leren vanuit een boek werkt voor mij het beste. Fijn dat in deze digitale tijd dit nog steeds mogelijk is. Natuurlijk is het handig om ook online nog even de stof door te kijken. Hier staat soms nog... Leren vanuit een boek werkt voor mij het beste. Fijn dat in deze digitale tijd dit nog steeds mogelijk is. Natuurlijk is het handig om ook online nog even de stof door te kijken. Hier staat soms nog wat extra informatie of doorverwijzingen die niet in het boek staan. De oefenexamens kunnen wat mij betreft nog wel wat beter. Die gebruik ik meestal van een andere partij.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor je review! We zijn erg blij om te lezen dat je zo tevreden bent over de opleiding.

Rick

Inmiddels bijna twee decennia ervaring met NIBE SVV als opleider en exameninstituut. Ik ben er zeer over te spreken. Goede digitale infrastructuur én betrokken mensen op kantoor.

Reactie NIBE-SVV:

Dat is super om te lezen, Rick! Bedankt voor je beoordeling.
NIBE-SVV

Oefenvragen te makkelijk en sluiten niet goed aan bij het vereiste niveau van de eindtoets

Wai Fung

Materiaal was duidelijk en site makkelijk te benaderen. sluit niet aan op werk omdat cursu geviold vanwehe interesse

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het delen van je beoordeling. Hier zijn we erg blij mee, Wai Fung! Mocht je verder nog vragen hebben, dan kun je via één van onze social media kanalen contact met ons.
Met...

Prima, geen opmerkingen

Reactie NIBE-SVV:

Dank je wel voor het achterlaten van je review! Leuk om te lezen dat de opleiding aan je verwachtingen heeft voldaan. Veel succes en plezier bij het toepassen van je opgedane kennis in de praktijk!... Dank je wel voor het achterlaten van je review! Leuk om te lezen dat de opleiding aan je verwachtingen heeft voldaan. Veel succes en plezier bij het toepassen van je opgedane kennis in de praktijk! Bedankt voor je deelname!

Reactie NIBE-SVV:

Wat fijn dat je zo tevreden bent over de opleiding! Bedankt voor het delen van je beoordeling!

Ralph

Erg goed.

Reactie NIBE-SVV:

Wat fijn dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren, Ralph! Bedankt voor het delen van je beoordeling.
NIBE-SVV

Goed lesmateriaal. Fijn om eigen tempo te bepalen.

Reactie NIBE-SVV:

Wat fijn om horen! We wensen je veel succes toe met de opgedane kennis en bedankt voor het delen van je beoordeling met ons.