Amela

Begin oktober jl. heb ik bij jullie de Reiki Practitioner opleiding afgerond. Enorm dankbaar voor alles wat ik heb geleerd en wat ik inmiddels aan het toepassen ben: heling, voor mijzelf én voor... Begin oktober jl. heb ik bij jullie de Reiki Practitioner opleiding afgerond. Enorm dankbaar voor alles wat ik heb geleerd en wat ik inmiddels aan het toepassen ben: heling, voor mijzelf én voor anderen. Mensen worden er blij van en merken daadwerkelijk de kracht en effect van deze mooie helingsmethode. De grootste verandering ervaar ik uiteraard zelf, dit proces is met Reiki I begonnen en ontvouwt zich door. Niet altijd even ‘leuk’ maar zeker altijd goed en nodig op het moment. Op naar de volgende leerzame cursussen en opleidingen bij Nederlofcentrum.

Reiki Practitioner

Henk Sligte

Ik wil jullie bedanken voor dit mooie bericht en ik wil zeggen dat ik dankbaar ben voor jullie informatie, steun en opleidingen die mij hebben geholpen om mijn perspectief op mezelf en het leven te... Ik wil jullie bedanken voor dit mooie bericht en ik wil zeggen dat ik dankbaar ben voor jullie informatie, steun en opleidingen die mij hebben geholpen om mijn perspectief op mezelf en het leven te veranderen.
Na jaren van spirituele studie en het praktiseren van gewoon ‘zijn’ weet ik dat elke dag mogelijkheden biedt om mezelf en anderen meer te accepteren en zonder oordeel te aanschouwen.
Het leven, de natuur en anderen met een ‘open hart’ tegemoet treden is de essentie voor mij. Niet meer vanuit het hoofd leven, maar in het ‘huidige moment’ aanwezig zijn met de ‘beste versie’ die je op dit moment bent.
Dat is goed genoeg om het leven met onze zintuigen en vanuit het hart te ervaren. Uiteindelijk denk ik dat het allemaal draait om als mens te groeien door het leven te ervaren, zonder weerstand en oordelen.
Maar met compassie en liefde.
Ik wens jullie allen veel liefde, vreugde en gezondheid toe.
Liefdevolle groet,

Reiki 1 cursus

Severin

Mocht je op zoek zijn naar verdieping, (spirituele) ontwikkeling of gewoon nieuwsgierig zijn, dan zou ik het Nederlof Centrum zeker aanraden! Ik heb zelf Reiki I, Reiki II en de Reiki Practitioner... Mocht je op zoek zijn naar verdieping, (spirituele) ontwikkeling of gewoon nieuwsgierig zijn, dan zou ik het Nederlof Centrum zeker aanraden! Ik heb zelf Reiki I, Reiki II en de Reiki Practitioner opleiding gevolgd onder de bezielende leiding van Nancy Pistolozzi. Met beide voeten op de grond maar met je hoofd in de wolken kom je na een les weer thuis en kijk je alweer uit naar je volgende les. Door de fijne manier van lesgeven, de wijsheid en de vakkennis tezamen geef ik het Nederlof Instituut een dikke 10!

RP en reiki

Ik kan niet anders zeggen: een prachtig traject, de Meditatieleraar opleiding. Ik heb veel mogen leren over leven in het nu. Het omgaan met hindernissen. Zijn met dat wat er is, zonder oordeel,... Ik kan niet anders zeggen: een prachtig traject, de Meditatieleraar opleiding. Ik heb veel mogen leren over leven in het nu. Het omgaan met hindernissen. Zijn met dat wat er is, zonder oordeel, zonder er iets aan te willen veranderen. Opmerkzaam zijn. Bewustwording. Liefdevolle vriendelijkheid en compassie. Ik ben heel blij en dankbaar dat ik deze wijsheden tot me heb mogen nemen. Margreet is een professionele, lieve en kundige lerares. Ze staat altijd klaar om je vragen te beantwoorden en om je te helpen. Ook buiten de opleiding om. Ik heb zojuist het traject afgerond en voel me echt klaar om nu zelf deelnemers op dit mooie pad te gaan begeleiden.

Meditatieleraar

Dit is al mijn tweede opleiding bij het Nederlofcentrum.
Dit is al mijn tweede opleiding bij het Nederlofcentrum.
Nu heb ik de Orthomoleculaire voedingsmodule afgerond, en wat een verademing alles werd zo duidelijk veral mij darmen heeft vooruitgang geboekt. Ik dacht altijd dat ik melk allergie had …neee dus. Wat ik leuk vind is dat ik cliënten kan begeleiden en adviseren met voeding. En wat een kennis heeft Birgit geen vraag is te veel.

Voeding

Maja

Hallo Martine,
Bij deze mijn feedback over de oefenochtend van zaterdag 25 juni.
“Inspirerend, leerzaam en zeker voor herhaling vatbaar.
Het was fijn om te oefenen en uit te wisselen...
Hallo Martine,
Bij deze mijn feedback over de oefenochtend van zaterdag 25 juni.
“Inspirerend, leerzaam en zeker voor herhaling vatbaar.
Het was fijn om te oefenen en uit te wisselen met andere studenten, ook met studenten uit andere studie jaren.
De ochtend was goed voorbereid.
Een mooie ervaring buiten de reguliere lessen om.”

Aura oefendag

Amela

Hele goede ervaring

Reiki Practitioner

Maurice Timmermans

Ik heb Reiki 1 gedaan en ben erg tevreden. ‘s Ochtends op de eerste dag moest ik wel even slikken toen ik de grote groep zag. Het werken in kleinere groepjes maakten dat ik beide dagen als heel... Ik heb Reiki 1 gedaan en ben erg tevreden. ‘s Ochtends op de eerste dag moest ik wel even slikken toen ik de grote groep zag. Het werken in kleinere groepjes maakten dat ik beide dagen als heel persoonlijk heb ervaren. Er was voldoende tijd om te oefenen, te ervaren en om vragen te stellen. Het heeft mijn interesse nog meer gewekt en ik heb me meteen aangemeld voor Reiki 2.

Reiki 1

Reiki 1

Max

In 2021/2022 heb ik de Shin Do opleiding voor master gevolgd en deze succesvol afgerond in mei 2022. Al heel in het begin (2018) was ik begonnen bij Nederlof met de Shin Do cursus. Ook onder... In 2021/2022 heb ik de Shin Do opleiding voor master gevolgd en deze succesvol afgerond in mei 2022. Al heel in het begin (2018) was ik begonnen bij Nederlof met de Shin Do cursus. Ook onder begeleiding van Nancy Pistolozzi. Heel eerlijk gezegd, ik begreep er toen niet zo veel van en deed gewoon mee. Daarna volgden de reiki graden (incl. reiki practioner) en nu de opleiding Shin Do. Het was een hele fijne en leerzame opleiding. De een op een, afgewisseld met de stages waren heel leerzaam. Nancy heeft goede didactische vaardigheden, ze is ook een beetje streng, maar dat moet je ook zijn. De opeiding heeft me laten inzien hoe energie kan werken voor en tussen mensen. Hoe je daar mee kunt omgaan op een zodanige manier dat je je prettig voelt, dat je in je ki/’flow’ zit (en blijft) en hoe je dan happy kunt zijn. Fijn dat ik aangereikt heb gekregen en dit nu in mijn eigen leven (en praktijk) kan toepassen om anderen ook dit aan te reiken. Als je de kans krijgt zou ik deze opleiding zeker aanraden bij Nederlof. Max de Bruin

Shin do Master