Max

In 2021/2022 heb ik de Shin Do opleiding voor master gevolgd en deze succesvol afgerond in mei 2022. Al heel in het begin (2018) was ik begonnen bij Nederlof met de Shin Do cursus. Ook onder begeleiding van Nancy Pistolozzi. Heel eerlijk gezegd, ik begreep er toen niet zo veel van en deed gewoon mee. Daarna volgden de reiki graden (incl. reiki practioner) en nu de opleiding Shin Do. Het was een hele fijne en leerzame opleiding. De een op een, afgewisseld met de stages waren heel leerzaam. Nancy heeft goede didactische vaardigheden, ze is ook een beetje streng, maar dat moet je ook zijn. De opeiding heeft me laten inzien hoe energie kan werken voor en tussen mensen. Hoe je daar mee kunt omgaan op een zodanige manier dat je je prettig voelt, dat je in je ki/’flow’ zit (en blijft) en hoe je dan happy kunt zijn. Fijn dat ik aangereikt heb gekregen en dit nu in mijn eigen leven (en praktijk) kan toepassen om anderen ook dit aan te reiken. Als je de kans krijgt zou ik deze opleiding zeker aanraden bij Nederlof. Max de Bruin

Welke opleiding of cursus heb je bij Nederlof Centrum gevolgd?

Shin do Master

Score voor Nederlof Centrum: 5/5