Fijn

Shind-Do

Laura N

Ik vond het beide professionele opleidingen met veel diepgang. Het viel me op dat de docenten niet alleen sympathiek waren, maar echt heel ervaren en weten wat ze doen. Dat vond ik fijn. Overigens... Ik vond het beide professionele opleidingen met veel diepgang. Het viel me op dat de docenten niet alleen sympathiek waren, maar echt heel ervaren en weten wat ze doen. Dat vond ik fijn. Overigens ook prettig dat het niet zo zweverig was allemaal.

Aurahealing en reiki practitioner

Anne

Eerst wil ik zeggen dat ik zo blij ben met deze opleiding te zijn begonnen en dan ook bij jullie! Ik vind jullie geweldig! En ook hoe jullie les geven. Dank jullie wel !
Het was na dag 3 voor...
Het was na dag 3 voor mij al duidelijk dat ik een andere richting wilde gaan geven aan mijn leven en ook werk.
En ik voel dat dit een juiste keuze is voor mij .

Aura

In juni 2022 heb ik de Shin-Do cursus gevolg bij Nederlof onder begeleiding van Nancy Pistolozzi. Ik ben altijd zo dankbaar als er zulke mooie mensen zoals Nancy op mijn pad komen

shin do

Victor Janssen

Eigenlijk alleen maar positief!

Welke opleiding of cursus heb je bij Nederlof Centrum gevolgd?

Heb nu meerdere cursussen gevolgd en denk over de volgende

Afgelopen weekend een cursus reiki 1 gehad van Nancy. Dit was een zeer bijzonder weekend, warme sfeer, veel geleerd. Op naar reiki 2. Dank je wel 🙏

Reiki 1