Sandra

Ik kan niet anders zeggen: een prachtig traject, de Meditatieleraar opleiding. Ik heb veel mogen leren over leven in het nu. Het omgaan met hindernissen. Zijn met dat wat er is, zonder oordeel,... Ik kan niet anders zeggen: een prachtig traject, de Meditatieleraar opleiding. Ik heb veel mogen leren over leven in het nu. Het omgaan met hindernissen. Zijn met dat wat er is, zonder oordeel, zonder er iets aan te willen veranderen. Opmerkzaam zijn. Bewustwording. Liefdevolle vriendelijkheid en compassie. Ik ben heel blij en dankbaar dat ik deze wijsheden tot me heb mogen nemen. Margreet is een professionele, lieve en kundige lerares. Ze staat altijd klaar om je vragen te beantwoorden en om je te helpen. Ook buiten de opleiding om. Ik heb zojuist het traject afgerond en voel me echt klaar om nu zelf deelnemers op dit mooie pad te gaan begeleiden.

Meditatie leraar opleiding

Maja

Bij deze mijn feedback over de oefenochtend van zaterdag 25 juni.
“Inspirerend, leerzaam en zeker voor herhaling vatbaar.
Het was fijn om te oefenen en uit te wisselen met andere...
Bij deze mijn feedback over de oefenochtend van zaterdag 25 juni.
“Inspirerend, leerzaam en zeker voor herhaling vatbaar.
Het was fijn om te oefenen en uit te wisselen met andere studenten, ook met studenten uit andere studie jaren.
De ochtend was goed voorbereid.
Een mooie ervaring buiten de reguliere lessen om

Oefenochtend Aura

Milou

Afgelopen weekend de tweedaagse Overvloed cursus gevolgd. Pieter is een hele fijne trainer. De stof blijft niet bij theorie, maar je past het toe op jezelf en ervaart waar je pijnpunten zitten en... Afgelopen weekend de tweedaagse Overvloed cursus gevolgd. Pieter is een hele fijne trainer. De stof blijft niet bij theorie, maar je past het toe op jezelf en ervaart waar je pijnpunten zitten en waarmee je aan de slag kunt gaan. En ik vond de biofeedback met Hearthmath een heel mooie tool om het effect van ademhalen weer te geven. Heel interessant, ook voor in mijn eigen praktijk.

Overvloed cursus

Reiki Lia

Fantastisch en Professionele Opleidingcentrum met Hoog Gekwalificeerde Docenten. Een warm bad waarin ik terechtkwam

Welke opleiding of cursus heb je bij Nederlof Centrum gevolgd?

Reiki 1, Reiki 2, Reiki Practioner, Reiki Master, Shin Do, Meditatie Training en Orthomoleculaire Voedingskunde

Reactie Nederlof Centrum:

Wat leuk en mooi om te lezen. Team Nederlof wenst je veel succes en liefde toe met het opzetten van je eigen praktijk!
Liefs,
Team Nederlof,

Anja Alblas

Fijne sfeer, werd goed uitgelegd

Reiki 1

Reactie Nederlof Centrum:

Bedankt voor de fijne review!
Team Nederlof

Thijs Unij van Abundancy.nl

Het was heel fijn om mijn kennis over het thema 'overvloed' te verdiepen, verbreden en verrijken. Onder begeleiding van Pieter Wijtenburg heb ik enorm genoten van de 2-daagse training, helemaal om... Het was heel fijn om mijn kennis over het thema 'overvloed' te verdiepen, verbreden en verrijken. Onder begeleiding van Pieter Wijtenburg heb ik enorm genoten van de 2-daagse training, helemaal om samen met gelijkgestemden te filosoferen over hoe je kan leven vanuit overvloed.

De Overvloed Cursus

Marinda

Mooie en leerzame ervaring door erg fijne, oprechte docent

Shin-DO

Mooie manier om in je kracht te staan

Shin Do

Gerda Stokhof

Ik heb de cursus ervaren als leuk en leerzaam. En Nancy is een ervaren en prettige leraar, een mooi mens bovendien.

Shin-Do

Saskia

Fijn weekend op prettige locatie met betrokken en goede docent

Shin Do