Hendrika Adriana van Dam Praktijk Benada

Een super mooie opleiding en super goede begeleiding in het leerproces
Shin-Do Master Teacher Program
Met succes afgerond

Shin-Do Master

Reactie Nederlof Centrum:

Bedankt voor je mooie review en nog gefeliciteerd met het behalen van je Shin-Do Masterschap.
Team Nederlof

Fijne locatie, de zaal was ook niet te groot. Nancy is een heel fijn mens, gastvrij en heel geduldig. Ik heb echt twee mooie en interessante dagen gehad.

Reactie Nederlof Centrum:

Wat goed om te horen dat je de locatie als fijn hebt ervaren. Wij waarderen je vriendelijke woorden! Bedankt voor je positieve review!

Ellen Kehl

Heel mooie warme omgeving om reiki 1 te ontvangen en te oefenen met mede cursisten

Reactie Nederlof Centrum:

Wat fijn dat je de omgeving als heel mooi en warm hebt ervaren tijdens het ontvangen en oefenen van Reiki 1! Bedankt voor je review.

Yvonne

Het was een fijne cursus, Nancy wist de groep goed te leiden en kon de kern heel goed overbrengen. Ik voel me goed toegerust om Reiki behandelingen in mijn persoonlijke omgeving te geven. Dank je... Het was een fijne cursus, Nancy wist de groep goed te leiden en kon de kern heel goed overbrengen. Ik voel me goed toegerust om Reiki behandelingen in mijn persoonlijke omgeving te geven. Dank je wel daarvoor!

Reactie Nederlof Centrum:

Leuk om te horen dat je de cursus als fijn hebt ervaren! Nancy waardeert je positieve feedback. Bedankt voor je vertrouwen en veel succes met je Reiki-praktijk!

Laura Schuurman

Fantastisch, ik gloei nog lekker na van alles wat we afgelopen weekend hebben mogen leren. Echt een kado voor mezelf!

Reiki I

Reactie Nederlof Centrum:

Wat fijn om te horen! We zijn blij dat het weekend een cadeau voor je was. Bedankt voor je mooie review!

Tina van der Meulen

Ik vond het weekend zeer leerzaam, interessant en verbindend.

Reactie Nederlof Centrum:

Bedankt voor je positieve review. We kijken ernaar uit om je in de toekomst opnieuw te verwelkomen bij het Nederlof Centrum.

Lisette

Het was een eye opener en heel fijne leerzame en direct toepasbare cursus!
De Master was heel fijn en geduldig in het de groep met overbrengen van de kennis.Heel erg bedankt 🙏

Shin- Do cursus

Reactie Nederlof Centrum:

Wat leuk om te horen dat de cursus een eye-opener was! Bedankt voor je positieve woorden. We zijn blij dat je de cursus als leerzaam en direct toepasbaar hebt ervaren.

Paulien

Prima, genoeg individuele aandacht voor alle deelnemers.

Shin do

Christine Burgers

Zeer tevreden

Welke opleiding of cursus heb je bij Nederlof Centrum gevolgd?

Auratouch en overvloed en shin do

Fijn, goed georganiseerd

Aura Touch