Erik

Het intakegesprek was veelbelovend. Ik zou er een stuk fitter van worden. Maar ik was alleen maar een beetje afgevallen (wat voor mij niet belangrijk was.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Niet wat ik had verwacht.

M. Cijvat

De eerste maanden veel begeleiding bij een karig dieet. Na een half jaar zakte het in.

Prijzige teleurstelling.

Ingrid

Zij geven serieuze aandacht

Beschrijf uw ervaring in een regel

Slank worden is goed te doen

Barelds

Korte consulten met ruimte voor vragen

Het plan is effectief

Hoeft niet

.......

......

Pien

Terugbetaalregeling goed gedaan. Begeleiding slecht.

Slechte begeleiding en Klantonvriendelijke directeur

Els

Intake en info vond ik achteraf onvoldoende. En er is niet goed geluisterd naar bijzonderheden die ik verteld.
Naar mijn ervaringen tijdens de eerste 2 wkn, werd voor mij gevoel niet voldoende geluisterd en gehandeld.
Wat mede heeft bepaald dat ik voortijdig ben gestopt.
Dus keuze van voedingsmiddelen was onvoldoende te eenzijdig .

Beschrijf uw ervaring in een regel

Ben zelf teleurgesteld in mijn ervaring met Nederland Slank.

Ik had het gevoel dat ik niet serieus werd genomen omdat ik na enkele weken niet afviel. Ik was heel verdrietig en teleurgesteld. Ik wilde geen contact meer hebben met de begeleider. Daarna heb ik... Ik had het gevoel dat ik niet serieus werd genomen omdat ik na enkele weken niet afviel. Ik was heel verdrietig en teleurgesteld. Ik wilde geen contact meer hebben met de begeleider. Daarna heb ik gezegd dat ik niet meer gebeld wil worden.

Beschrijf uw ervaring in een regel

In het begin was ik heel positief, later is de positiviteit vervlogen. Ik vond het bedrag wat ik voor betaald had, heel erg duur voor bloedonderzoek en een dieet op maat. Uiteindelijk geen succes... In het begin was ik heel positief, later is de positiviteit vervlogen. Ik vond het bedrag wat ik voor betaald had, heel erg duur voor bloedonderzoek en een dieet op maat. Uiteindelijk geen succes geboekt met deze organisatie.

jasmina husejinovic

Zijn er altijd voor je en beantwoorden al je vragen

Betoverend

Connie lieffering

Slechte begeleiding

Afzetters

Reactie Nederland Slank:

Beste Connie, Ik zie dat je 11 kg in 14 weken bent afgevallen. Dat is natuurlijk heel fijn. Maar je wilt nog verder denk ik? Met de begeleiding die je nog tegoed hebt, moet dat lukken. Laat even... Beste Connie, Ik zie dat je 11 kg in 14 weken bent afgevallen. Dat is natuurlijk heel fijn. Maar je wilt nog verder denk ik? Met de begeleiding die je nog tegoed hebt, moet dat lukken. Laat even weten hoe je verder wilt? Met vriendelijke groet, Liesbeth van Duijn