Werner

Goede aansluiting op de praktijk. Theorie wordt gecombineerd met docenten die vooral lesgeven vanuit hun eigen ervaringen, waardoor je makkelijker kunt relativeren en spiegelen. Locaties, contact... Goede aansluiting op de praktijk. Theorie wordt gecombineerd met docenten die vooral lesgeven vanuit hun eigen ervaringen, waardoor je makkelijker kunt relativeren en spiegelen. Locaties, contact met studiebegeleiding en studentenadministratie is ook top!

Cherie

Inhoudelijk goed. De extra artikelen die we aangereikt krijgen zijn interessant en vullen de theorie uit het boek aan. Docent geeft goede comments!

Nico

Uitstekende docent, die veel leuke opdrachten geeft en goed bespreekt. Ik heb de module vorig jaar ook gedaan, en deze module is nu helemaal opnieuw opgebouwd. Vorige module was heel veel... Uitstekende docent, die veel leuke opdrachten geeft en goed bespreekt. Ik heb de module vorig jaar ook gedaan, en deze module is nu helemaal opnieuw opgebouwd. Vorige module was heel veel bedrijfskunde, nieuwe module meer op interprofessioneel samenwerken. Dat is wel even wennen.

Yvonne

De inhoud van de lessen is goed; we krijgen heel veel en gestructureerde informatie. De examenopdracht zorgt altijd voor veel discussie; die ozu veel duidelijker kunnen.

Robert

Vooral het lesboek met vragen tussendoor vond ik zeer lastig. Het 'Basis boek Bedrijfseconomie' gaf tussen de paragrafen door soms een toets vraag over de stof die je net had gelezen. Vaak ging deze... Vooral het lesboek met vragen tussendoor vond ik zeer lastig. Het 'Basis boek Bedrijfseconomie' gaf tussen de paragrafen door soms een toets vraag over de stof die je net had gelezen. Vaak ging deze vraag 1 of zelfs 2 stappen verder dan wat je had gelezen. Dit gaf mij het gevoel dat ik er niets van had begrepen. Gelukkig kon de leraar hier wel helderheid over geven.
De opbouw van oefenvragen gingen ook net een stap verder dan wat je had gelezen in de theorie.
Het opgaven boekje deed dit wel goed. De theorie je leerde kon je hier beter bij oefenen. Maar de antwoorden stonden niet altijd in het antwoorden boekje.
Het soms ontbreken van juiste formules hielp ook niet. Deze moest je zelf uitvogelen terwijl een lesboek je juist hierbij zou kunnen helpen.

Interessante onderwerpen, persoonlijk vond ik de strategisch management iets te algemeen en zou bijvoorbeeld strategisch HRM bester aansluiten.

Martijn

Voordeel van de klassikale elearning tov zelfstudie was er nauwelijks: geen contact gehad met de andere studenten, geen online classroom, geen virtuele bijeenkomst oid.

Voordeel van een...

Voordeel van een online docent is een betere stok achter de deur: je moet opdrachten inleveren die je anders niet gemaakt zou hebben.

Ik vind het jammer dat je de docenten niet mag bellen als je een vraag hebt , en dat alles via de mail moet. Verder zou ik bij de oefenvragen wanneer je een fout maakt , het juiste antwoord willen... Ik vind het jammer dat je de docenten niet mag bellen als je een vraag hebt , en dat alles via de mail moet. Verder zou ik bij de oefenvragen wanneer je een fout maakt , het juiste antwoord willen zien met uitleg en waarom het fout is. Contact met andere studenten is er niet , dus je kunt niet even sparren. De filmpjes die je te zien krijgt zijn vaak in het Engels, nu is mijn Engels redelijk goed, maar ik vind het wel vervelend dat het niet in het Nederlands is. De site van E connect loopt vaak vast, dit zou ook beter kunnen,