Yamina

Slechte service door de opleidingsadviseur
Slechte service door de opleidingsadviseur
dan heeft ze mijn mail niet gelezen en dan beweerd ze mij op het afgesproken tijdstip gebeld te hebben, terwijl ik aan het wachten was en geen oproep heb gemist.

Reactie NCOI Opleidingen:

Wat jammer om te lezen over je ervaringen, Yamina! Als je een klacht wilt indienen over de opleiding, kun je het contactformulier op onze e-connect pagina invullen. Onze studiebegeleiders staan... Wat jammer om te lezen over je ervaringen, Yamina! Als je een klacht wilt indienen over de opleiding, kun je het contactformulier op onze e-connect pagina invullen. Onze studiebegeleiders staan klaar om je te helpen. Je kunt ons ook via social media contacteren als je nog vragen hebt.
NCOI Opleidingen

Ik wilde graag fysiek lessen volgen. Helaas bij beide modules via elearning.

Ik wilde graag fysiek lessen volgen. Helaas bij beide modules via elearning.

De docent in de eerste module vertelde vooral veel over zichzelf. Ik weet alles over haar privéleven. Verder weinig inhoudelijk contact gehad. Moeite om haar te bereiken.

De docent in de tweede module had veel inhoudelijke kennis en reageerde snel op mails. Had hem graag gehad als docent in de fysieke les.

Elearning omgeving van module 2 sluit totaal niet aan bij het maken van een marketingcommunicatieplan. Ik heb geen enkele les gevolgd. Wat er in een plan moet staan heb ik zelf moeten opzoeken.

Reactie NCOI Opleidingen:

Bedankt voor je feedback. We zullen je feedback intern doorzetten. We hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren. Met vriendelijke groet, NCOI Opleidingen

Nabil

Wilde de online training volgen maar ineens een belletje van maandag avond les

Reactie NCOI Opleidingen:

Wat jammer om te lezen over je ervaringen, Nabil! Als je een klacht wilt indienen over de opleiding, kun je het contactformulier op onze e-connect pagina invullen. Onze studiebegeleiders staan klaar... Wat jammer om te lezen over je ervaringen, Nabil! Als je een klacht wilt indienen over de opleiding, kun je het contactformulier op onze e-connect pagina invullen. Onze studiebegeleiders staan klaar om je te helpen. Je kunt ons ook via social media contacteren als je nog vragen hebt. Met vriendelijke groet, NCOI Opleidingen

Carel

Ik had ingeschreven voor de locatie in Eindhoven, dat werd Utrecht. Uit gesprekken met de andere deelnemers bleek dat bijna altijd zo te zijn. Ik ga er dus van uit dat het bieden van de... Ik had ingeschreven voor de locatie in Eindhoven, dat werd Utrecht. Uit gesprekken met de andere deelnemers bleek dat bijna altijd zo te zijn. Ik ga er dus van uit dat het bieden van de locatieopties een verkooptruck is en ik baal daar van.
Ik vond de inhoud van de module erg oppervlakkig. Alles bij elkaar was dit onderwijs gewoon erg matig. De docent is aardig maar kan zonder fatsoenlijke sturing en ondersteuning van NCOI niets bereiken. Jammer.

De docenten waren erg ervaren en konden de nuttige stof dan ook goed overbrengen op ons als klas. Wel was onze eerste docent enigszins lang van stof waardoor we vaak lang over de tijd heen liepen.... De docenten waren erg ervaren en konden de nuttige stof dan ook goed overbrengen op ons als klas. Wel was onze eerste docent enigszins lang van stof waardoor we vaak lang over de tijd heen liepen. De online omgeving kan echt een stuk overzichtelijker, informatievoorziening was erg nihil en ook was de online omgeving qua klaarstaande lessen en algemene werking bij vlagen erg onduidelijk, hier is nog wel progressie te boeken.

Reactie NCOI Opleidingen:

Bedankt voor je review! We zullen je feedback intern doorzetten. We hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren. Met vriendelijke groet, NCOI Opleidingen

Dick

Bij alle modules een goede interactie tussen docent en klas.
Lesmateriaal is up to date en zeer leerzaam, sluit goed aan bij de praktijk.
Over het algemeen tikken de docenten een zeer...
Bij alle modules een goede interactie tussen docent en klas.
Lesmateriaal is up to date en zeer leerzaam, sluit goed aan bij de praktijk.
Over het algemeen tikken de docenten een zeer goed niveau aan. Extra prettig zijn de voorbeelden uit de praktijk. Uit ervaringen met medestudenten blijkt inconsistentie wat betreft eindbeoordelingen van moduleopdrachten. Dat is wel lastig en vervelend.
Opleidingslocaties zijn echt super. Bereikbaarheid is oké, lokalen zijn dik in orde en lunch meer dan uitstekend!
De modules Portfolio en Integrale opdracht vinden online plaats. Mijn ervaring met online les is niet positief. De juiste interactie ontbreekt en de lessen hadden weinig meerwaarde.
De opleiding had behoorlijke impact op thuissituatie. Uiteraard is dit heel persoonlijk, maar het kostte mij gemiddeld ongeveer 60 á 70 uur per moduleopdracht. Geen probleem want is mijn eigen keuze. Voor mij persoonlijk vond ik het lastig om in te schatten waaraan een moduleopdracht precies aan moet voldoen! Hoe streng wordt er beoordeeld?
Daarnaast kosten bijzaken als verwijzingen volgens APA stijl behoorlijk wat tijd én aandacht. Mede omdat het zwaar meetelt bij de beoordeling. Deze tijd had ik liever bespaard of in de moduleopdracht gestoken.
De opleiding in relatie met mijn werk is zéér positief! Door de opleiding heb ik laatste twee jaar enorm veel kennis opgedaan! Echt super! De lesstof, maar ook zeker de docenten en niet in de laatste plaats de medestudenten dragen hieraan bij!
Overall ben ik zeer positief over de opleiding. Op persoonlijk én professioneel vlak heb ik mezelf enorm ontwikkeld!

Reactie NCOI Opleidingen:

Bedankt voor je feedback en fijn om te lezen dat je de opleiding overall positief hebt ervaren. We zullen je feedback intern doorzetten. We wensen je veel succes toe met het toepassen van de... Bedankt voor je feedback en fijn om te lezen dat je de opleiding overall positief hebt ervaren. We zullen je feedback intern doorzetten. We wensen je veel succes toe met het toepassen van de opgedane kennis. Met vriendelijke groet, NCOI Opleidingen

Mark

Reactie NCOI Opleidingen:

Bedankt voor je review, Mark! We wensen je veel succes met het toepassen van de opgedane kennis. Met vriendelijke groet, NCOI Opleidingen

Reactie NCOI Opleidingen:

Bedankt voor je review! We wensen je veel succes met het toepassen van de opgedane kennis. Met vriendelijke groet, NCOI Opleidingen

Natascha

Het boek bij de module psychologische gespreksvoering is prettig om te lezen. Er staan ook veel casuïstieken in vermeld wat verhelderend is.
Tijdens de lessen werden er veel rollenspellen...
Tijdens de lessen werden er veel rollenspellen gedaan. De docent in kwestie is bijzonder bekwaam, heeft veel ervaring en is prettig om naar te luisteren.

Reactie NCOI Opleidingen:

Wat onwijs fijn om deze positieve review terug te lezen Natascha! Hartelijk dank hiervoor en hier zijn we natuurlijk heel blij mee. Met vriendelijke groet, NCOI Opleidingen

Nicole

Opleiding was goed geregeld, informatie en studiemateriaal werd op tijd gedeeld.
Docenten verschillen van lesgeven maar allemaal prettig lessen gevolgd.
Enige minpunt is dat ik nog steeds...
Docenten verschillen van lesgeven maar allemaal prettig lessen gevolgd.
Enige minpunt is dat ik nog steeds op mijn punt wacht van mij opdracht ingeleverd op 19 april, dit geeft dan weer een negatieve lading over de positief beeld dat ik had van de opleiding, ik heb hier al 2x een klacht over ingediend krijg dan ook meteen reactie maar niet het gewenste resultaat.