Ron

Allereerst was de docent een zeer fijne man maar hij kwam wel uit het oosten van het land wat toch wel wat spraak verwarring gaf. Tevens gaf hij zelf ook al aan dat het een cursus was voor gebaseerd... Allereerst was de docent een zeer fijne man maar hij kwam wel uit het oosten van het land wat toch wel wat spraak verwarring gaf. Tevens gaf hij zelf ook al aan dat het een cursus was voor gebaseerd op werktuigbouwkundig terwijl hij zelf bouw kwam.
De volgorde van de besproken onderdelen was wat moeizaam. Zeker als het onderwerp hulplijnen pas op de laatste dag wordt gegeven.
Ook loopt de locatie zeer achter wat betreft presentatie middelen. Een beamer is uit de tijd en zeker voor deze cursus waar het scherm bijna niet leesbaar was. Het eten was daarentegen perfect. Het lesmateriaal laat ook te wensen over.

Reactie NCOI Opleidingen:

Het spijt ons te horen dat je niet over alles tevreden bent, Ron! Indien je een klacht zou willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze... Het spijt ons te horen dat je niet over alles tevreden bent, Ron! Indien je een klacht zou willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen. Onze studiebegeleiders kunnen je dan verder helpen. Ook kun je via één van onze social media kanalen contact met ons opnemen indien wij je verder mogen assisteren.

Claudia

De opleiding heeft online plaatsgevonden dus qua voorzieningen en locaties kan ik geen oordeel geven.

Reactie NCOI Opleidingen:

Hoi Claudia, bedankt voor je review. We hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.

Michel

Heb de opleiding HBO Duurzame energieproductie gevolgd via e- Learning. De inhoud van de modules en de lessen was interessant en leerzaam. De interactie was matig en weinig contact met de studenten... Heb de opleiding HBO Duurzame energieproductie gevolgd via e- Learning. De inhoud van de modules en de lessen was interessant en leerzaam. De interactie was matig en weinig contact met de studenten en docent. De examenopdracht is zeer breed gesteld en niet doelgericht.

Reactie NCOI Opleidingen:

Hoi Michel, fijn om te lezen dat je de modules en lessen als leerzaam hebt ervaren. Verder spijt het me te lezen over de interactie en contact met de studenten en docent. We zullen je feedback... Hoi Michel, fijn om te lezen dat je de modules en lessen als leerzaam hebt ervaren. Verder spijt het me te lezen over de interactie en contact met de studenten en docent. We zullen je feedback intern met ons meenemen.

Sophie

Ik vond het een super leuke ervaring en opleiding. Ik vond alleen het tempo te hoog. Als je naast je studie 40 uur werkt, gaat het echt te snel.

Reactie NCOI Opleidingen:

Hoi Sophie, bedankt voor je review. We zijn blij om te lezen dat je het een leuke opleiding vind en deze als leerzaam hebt ervaren. We zullen je feedback wat betreft de snelheid intern met ons... Hoi Sophie, bedankt voor je review. We zijn blij om te lezen dat je het een leuke opleiding vind en deze als leerzaam hebt ervaren. We zullen je feedback wat betreft de snelheid intern met ons meenemen ter verbetering van de opleiding. Mocht je verder nog vragen hebben, horen we het graag.

Sylvester

De training bevatte veel tips and tricks. De verzonden Syllabus is niet gebruikt tijdens de training en is dan ook zonde om te versturen. de Online omgeving is super met de faciliteiten die erin... De training bevatte veel tips and tricks. De verzonden Syllabus is niet gebruikt tijdens de training en is dan ook zonde om te versturen. de Online omgeving is super met de faciliteiten die erin zijn mee genomen. Qua snelheid had er meer tempo ingemogen.

Reactie NCOI Opleidingen:

Hoi Sylvester, bedankt voor je review. Fijn om te lezen dat de training veel tips en tricks bevatte. Verder zullen we je feedback intern met ons meenemen.
NCOI...

Roland

Erg uitgebreid. Drie verschillende boeken moeten lezen die in essentie hetzelfde onderwerp hebben; Business Intelligence & rapporteren. Dat maakt het zorgvuldig documenteren van waardevolle... Erg uitgebreid. Drie verschillende boeken moeten lezen die in essentie hetzelfde onderwerp hebben; Business Intelligence & rapporteren. Dat maakt het zorgvuldig documenteren van waardevolle informatie een stuk moeilijker. Omdat er (te)veel verplichte literatuur beschikbaar is waarvan wordt verwacht dat je in een document laat terugkomen om te laten zien dat je de stof beheerst. Mijn advies zou zijn; breng de verplichte literatuur terug tot twee boeken; "De Intelligente Organisatie" en "Business Analytics For Managers"

Reactie NCOI Opleidingen:

Hoi Roland, bedankt voor je review. We zullen je feedback intern met ons meenemen.

Robin

Goede interessante opleiding die aansluit bij de praktijk

Reactie NCOI Opleidingen:

Wat fijn om horen, Robin! Bedankt voor het delen van je beoordeling met ons.

Esmiralda

Lesinhoud is ruim en voor meerdere rollen inzetbaar. Het lesmateriaal was heel erg op NCOI gericht en dit mag breder zijn. NCOI als voorbeeld en voorloper (op andere opleiders) is prima.
Bij...
Bij de opdrachten bij les 5 was het nodig om veel zelf te "verzinnen" en daarvan zie ik niet het leereffect als beoordelaar of examinator.
Docent was kort en krachtig in feedback en reageerde snel. Top!

Reactie NCOI Opleidingen:

Hoi Esmiralda, bedankt voor het schrijven van je review. Bedankt voor het delen van je feedback met ons.
NCOI Opleidingen

Wat een kloteinstituut is de Ncoi. Ik heb de eenjarige opleiding bedrijfskunde gevolgd op hbo niveau. Er werd toen gezegd dat ik daarna door kon stromen naar AD of de Bachelor. Nou NIET dus. Ik ben... Wat een kloteinstituut is de Ncoi. Ik heb de eenjarige opleiding bedrijfskunde gevolgd op hbo niveau. Er werd toen gezegd dat ik daarna door kon stromen naar AD of de Bachelor. Nou NIET dus. Ik ben sinds half juni al aan het mailen en bellen voor een passend programma en krijg alleen maar loze beloften en afgeraffelde antwoorden. Wat een slecht bedrijf met intens slechte service. Geen aanrader! Ook veel te duur in verhouding met de kwaliteit.

Reactie NCOI Opleidingen:

Het spijt ons te lezen over je situatie en ervaring met ons, dit is zeker niet onze bedoeling. Graag willen we je verder assisteren om een klacht in te dienen. Zou je daarvoor met ons contact op... Het spijt ons te lezen over je situatie en ervaring met ons, dit is zeker niet onze bedoeling. Graag willen we je verder assisteren om een klacht in te dienen. Zou je daarvoor met ons contact op willen nemen via Social Media, zodat we je daar om meer gegevens kunnen vragen? Je kunt ook zelf eenvoudig via het contactformulier op e-connect een klacht indienen, mocht je dit liever willen. Deze komt dan terecht bij de desbetreffende afdeling die hierover gaat en zij zullen je klacht dan spoedig in behandeling nemen.
We zien graag je reactie tegemoet.

Baukje

Ik vind het jammer dat de opleiding online werd gegeven, dit heeft niet mijn voorkeur. Ik vind wel dat dit invloed heeft op de toepassing van de masterclass en dat daardoor wel het niveau lager is.

Reactie NCOI Opleidingen:

Beste Baukje, we kunnen ons goed voorstellen dat je graag fysiek op locatie les krijgt. Wanneer je hiervoor kiest, proberen we dit zo goed mogelijk naar je voorkeuren in te plannen. Het kan soms... Beste Baukje, we kunnen ons goed voorstellen dat je graag fysiek op locatie les krijgt. Wanneer je hiervoor kiest, proberen we dit zo goed mogelijk naar je voorkeuren in te plannen. Het kan soms voorkomen dat er door te weinig aanmeldingen het een en ander geschoven moet worden, hierdoor kan het dus voorkomen dat je opleiding alleen nog maar online via een virtual classroom of e-learning beschikbaar is. Onze excuses hiervoor. We hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.