NCOI Opleidingen

NCOI Opleidingen Ook benieuwd naar feedback over de webshop NCOI Opleidingen? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company412
95 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen NCOI Opleidingen met 8/10. Gebaseerd op 412 ervaringen.

NCOI Opleidingen 1 beoordeling

Opleiding en kwaliteit van de docenten is prima maar informatie vergaren mbt algemene ncoi gerelateerde zaken is erg lastig. tevens wekt het feit dat ncoi voor alle aanvullende zaken kosten in rekening brengt irritatie op bij de leerlingen.

Serge van Toorenburg

Ik ben in oktober 2016 begonnen met de tweejarige opleiding hbo management voor overheid en non-profit, dus ik ben nog bezig met de opleiding. ik begrijp dat het aanbieden van modules voor verschillende opleidingen waarschijnlijk de enige manier is om genoeg cursisten bij elkaar te krijgen om een les te vullen, maar voor een managementopleiding is het wel lastig als er veel cursisten bij zitten die geen intentie en ervaring hebben om leiding te geven. de diversiteit binnen de groep is te groot en dat maakt het voor een docent ook lastig om iedereen goed op te leiden voor zijn of haar aandachtsgebied. ik had liever een klas gehad met cursisten die allemaal dezelfde opleiding deden zodat je ook aan elkaar wat hebt. nu komt het op je eigen assertiviteit aan om de juiste kennis te halen uit je docent. de boeken zijn over het algemeen goed te lezen en bieden voldoende diepgang. het niveau van de docenten vind ik over het algemeen erg goed en zijn ook betrokken bij het vak wat zij geven. veel docenten bieden vanuit hun kennis of ervaring genoeg verrijking. een ander nadeel van het modulaire systeem is dat er geen kruisbestuiving is tussen de modules. voor het doorvoeren van een goede managementstijl is een goede communicatie onontbeerlijk. nu wordt het soms meer als een trucje gebracht dat als men de methode goed toepast dat succes verzekerd is. de stijl van communiceren of de groepsdynamiek worden hierin totaal niet benoemd. er zit dus geen opbouw in de module en dat betekent dat je sommige eerder aangeleerde kennis niet kan gebruiken voor je verklaring waarom iets wel of niet heeft gewerkt. in zijn totaliteit is de aangeboden leerstof ruim voldoende en de docenten zijn een goede toevoeging aan de stof. de modulaire opbouw zorgt voor weinig verbinding tussen de leerstof en de leerlingen.

Thea Warkor

Ik ben ( nog bezig) met de opleiding rekenspecialist, via e-learning. een hele stap, om als 58 jarige toch weer aan de studie te gaan. ik heb gekozen voor e-learning om niet zo ver te hoeven reizen. in mijn geval van leeuwarden naar zwolle. dat zie ik naast mijn 4 daagse baan als intern begeleider in het speciaal onderwijs niet zo zitten..
ik heb in het begin wel even moeten uitzoeken hoe het programma werkt, maar dat had ik toch wel snel door. veel openen, zoeken en "al doende leert men". .
een verslag schrijven was toch wel een dingetje. hoe moet dit en wat zijn alle richtlijnen. de uitleg stond wel in e-learning, maar had ik nog niet gevonden. gelukkig had ik een geregeld contact met de begeleidster en zij kon mij dit uitleggen. met een voorbeeld er bij is het gelukt. en geslaagd voor de module dyscalculie..
nu nog het 2e onderdeel rekenspecialist. ben weer voortvarend begonnen, maar de tijd haalde mij in. tegen de zomer is het verschrikkelijk druk op school. het lukt mij niet dit binnen de gestelde tijd af te ronden. uitstel aanvragen dus. gelukkig kan dit 2x kosteloos. de begeleiding is wat minder. bij de eerste module had ik meteen telefonisch contact, ook op aandringen van de begeleidster. nu bij de tweede module heb ik er wel om gevraagd, maar uiteindelijk maar afgesproken dat ik wel bel als ik in de knoop zit. minder initiatief vanuit de begeleiding. jammer eigenlijk wel..
omdat ik uitstel wil aanvragen heb ik gevraagd of de zomervakantie onder de uitstel periode valt. dat is wel het geval. bij deze opleiding waar je echt afhankelijk bent van de school, dus in de zomervakantie geen praktijkopdrachten kunt doen, vindt ik dat erg jammer. zes weken uitstel, eigenlijk voor niets..
de begeleiding voor de tweede module en het uitstel met de zomervakantie maken, dat ik geen 4 sterren kan aangeven. jammer eigenlijk, want ik vindt het een heel leuke, leerzame opleiding, goed naar de praktijk gericht en veel achtergrond informatie..

Matig (5/10)

Reactie NCOI Opleidingen:

We hebben de student gedurende de opleiding gesproken over de punten uit de review.
De persoonlijke ervaring en feedback van onze studenten is erg belangrijk. We nemen het mee in ons proces ter verbetering van de kwaliteit van onze opleidingen.

NCOI Opleidingen

Score voor NCOI Opleidingen:2.5/5
Zou u NCOI aanbevelen ?Ja

Over de opleiding heb ik zeer gemengde gevoelens. zo ben ik in december 2012 van start gegaan en is nu, bijna 5 jaar later, nog steeds niets duidelijk over accreditatie van de opleiding..
de inhoud was over het algemeen goed, de begeleiding van de docenten wisselde sterk. het is duidelijk dat ncoi nog niet genoeg vakspecialisten heeft op het gebied van de lerarenopleidingen. nu worden nog te vaak niet competente docenten ingezet. .
mijn ervaring met ncoi is er ook één met veel communicatie. overal moet een formulier over worden ingeleverd, er moet lang worden nagedacht en besluiten lijken niet eenduidig. en het maakt nogal uit wie je aan de telefoon treft..
wat ik als zeer positief heb ervaren is dat ik op zaterdag naar school kon. niet verplicht een avond, geen doordeweekse dag, dat vond ik heel prettig. dat ik zelden in mijn standplaats les kreeg nam ik dan maar voor lief, het zaterdagmoment kon wel altijd gerealiseerd worden.

Nanette Verhoeven

Het volgen van een opleiding naast werk, hobby en gezin is lastig en met name het laatste jaar vind ik zwaar. desondanks ben ik blij met mijn keuze om de opleiding te gaan volgen aangezien ik mijzelf een betere manager vind dan voorheen door de kennis die ik heb opgedaan. .
de lessen op zich zijn over het algemeen goed te volgen en het niveau van de lesstof sluit goed aan bij de werkpraktijk. de manier van lesgeven door verschillende docenten ligt wel ver uiteen en moet je dus maar net aanspreken. ook de tips en trics die docenten geven voor examens en opdrachten verschilt nogal en spreken elkaar soms ook tegen. dit heeft me een paar keer op het verkeerde been gezet, waardoor ik wel wat punten ben misgelopen. .
de locaties en de verzorging qua koffie/thee/lunch in amsterdam vind ik prima en ook het parkeren is goed geregeld. de locatie in haag vond ik minder, mede ook doordat de omgeving niet veilig voelde om 's avonds van en naar de parkeergarage te moeten lopen. .
een ander punt wat betreft de locaties is dat ik een aantal keer niet terecht kon op mijn voorkeurslocatie en de alternatieven geen optie voor mij waren. hoewel ik de modules die ik toen noodgedwongen via e-connect volgde wel met een voldoende heb afgesloten vind ik dit verre van ideaal en eigenlijk ook te duur betaald in verhouding tot de klassikale lessen.

NCOI Opleidingen 1 beoordeling

Ik vond de les inhoud goed en toepasbaar in de praktijk, ook de docenten waren gemotiveerd en gingen goed in op de leerstof. de locaties zijn goed bereikbaar en de voorzieningen zijn goed.

NCOI Opleidingen 1 beoordeling

Uitstekende docenten, goed lesmateriaal..
erg weinig lestijd om klassikaal door de stof te gaan: door deze snelheid bestaat het gevaar dat de stof niet langdurig blijft hangen. verdubbeling van klassikaal bij dezelfde lesstof levert naar mijn mening meer duurzaam studieresultaat.

Cooperatie VGZ

De lesdagen vond ik top, over het algemeen goeie docenten en interessante stof. lesmateriaal was op tijd aanwezig en goed te gebruiken voor de opdrachten. ik kon naar de lesdagen onder werktijd, verder de opdrachten en studeren buiten werktijd om gedaan en dat ging prima. ik heb wel wat moeten wennen aan de e-connect omgeving.

Kim Hoogwoud - Vivat

Ik ben nog steeds de opleiding aan het volgen. ik vind de locaties prima bereikbaar (amsterdam) , docenten verschillen enorm in manier van lesgeven en omgaan met moduleopdrachten. de een focust zich niet zo op de module opdracht terwijl dit juist erg van belang is. verder bevalt de opleiding prima!.

Manuel Holzhaus

Het is pittig om naast mijn werk en gezin de lessen te kunnen volgen en de opdrachten te kunnen maken. omdat ik het werk al deels doe is het leuk de geleerde theorie ook toe te passen. de vakken waarbij ik zelfreflectie toegepast heb vond ik het meest leerzaam.

Bedrijfsinformatie

Werkend Nederland sterk maken en sterk houden, dat is waar NCOI voor staat. Jaarlijks vergroten we de kennis, vaardigheden en competenties van tienduizenden werkenden. Onze aanpak is sterk gericht op uw eigen werkpraktijk en biedt een hoge mate van flexibiliteit. Wij bieden u meerdere startmomenten, verschillende studievarianten, topdocenten, klassikale lessen en een waardevol diploma. Kies hieronder het niveau of vakgebied van uw voorkeur.
Adres
Marathon 7