Met drie opleidingsdagen veel vooruitgang geboekt op werk qua assertiviteit. Erg tevreden over deze opleiding.

Reactie NCOI Opleidingen:

Dat is super om te lezen! Bedankt voor je feedback.

Linda

Prima opleiding. Docent wist er veel van. Ik denk wel dat het klassikaal fijner was geweest.

Reactie NCOI Opleidingen:

Je review is erg waardevol voor ons. Dankjewel, Linda!

Jan

Ontzettende goede en fijne leraar. opleiding sluit aan op mijn wensen. hebben wel aangegeven dat de 3 dagen eigenlijk wel 4 dagen mogen worden omdat niet alles besproken is.

Reactie NCOI Opleidingen:

Wat goed te horen. Bedankt voor het achterlaten van je review!
NCOI Opleidingen

Ik ben niet blij met zowel wijziging van de opleiding als de systematiek. Jaar 1 was heel anders dan jaar 2. Vond dat we op de nieuwe wijziging niet goed voorbereid zijn met ineens een onvoldoende,... Ik ben niet blij met zowel wijziging van de opleiding als de systematiek. Jaar 1 was heel anders dan jaar 2. Vond dat we op de nieuwe wijziging niet goed voorbereid zijn met ineens een onvoldoende, terwijl eerder niet lager dan 7,5 is gehaald. Dit geldt voor meerdere studenten. Het stellen van vragen over een beoordeling is ook lastig, terwijl het toch gaat om leren van je fouten. En dat er al aan de eerste herkans kosten verbonden zijn vind ik ook jammer en niet echt terecht.

NCOI...

Esther

Zeer interessante studie. Jammer dat bij enkele modules alleen boeken in het Engels worden gebruikt, zeker als de terminologie nog niet eigen is, kan dit best lastig zijn.
Voor mij was de...
Voor mij was de overgang van het oude naar het nieuwe beroepsproduct ook lastig, onjuiste informatie heeft geleid tot studievertraging. Dat is jammer en kost geld. Het lijkt erop dat in de communicatie tussen NCOI, de docenten en de studenten nog wel voor verbetering vatbaar is.

Reactie NCOI Opleidingen:

Bedankt voor het achterlaten van je feedback, Esther! We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de kwaliteit en service!

Klaske

Inschrijven voor een examen via twee externe bedrijven. Met veel heen en weer mailen met bedrijf nr.1 kreeg ik eindelijk een voucher voor het examen bij bedrijf nr 2. Het examen was erg... Inschrijven voor een examen via twee externe bedrijven. Met veel heen en weer mailen met bedrijf nr.1 kreeg ik eindelijk een voucher voor het examen bij bedrijf nr 2. Het examen was erg onduidelijk, niet te volgen vragen.

Reactie NCOI Opleidingen:

Wat jammer om te lezen over je ervaringen, Klaske. We hopen dat je desondanks de training als leerzaam hebt ervaren.

Niels

Toets sluit bijna niet aan met opdrachten uit de boeken.

Reactie NCOI Opleidingen:

Het spijt ons te lezen dat de toets bijna niet aan sluit met de opdrachten uit de boeken. Mocht je een klacht willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het... Het spijt ons te lezen dat de toets bijna niet aan sluit met de opdrachten uit de boeken. Mocht je een klacht willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen en te versturen. Een van onze studiebegeleiders kunnen je dan verder assisteren. Het is ook mogelijk via één van onze social media kanalen contact met ons op te nemen, indien wij je verder mogen assisteren.

Leo

Dat opleidend Nederland streeft naar een objectivering van het beoordelen van eindresultaten / leeruitkomsten begrijp ik heel goed. Daar staat tegenover dat een 100% score nooit zal worden gehaald,... Dat opleidend Nederland streeft naar een objectivering van het beoordelen van eindresultaten / leeruitkomsten begrijp ik heel goed. Daar staat tegenover dat een 100% score nooit zal worden gehaald, omdat het mensenwerk is en vooralsnog blijft. Door het invoeren van een training BKE bij alle opleidingsinstituten, wordt er naar gestreefd die objectivering na te streven. Het NCOI heeft er ook voor gekozen om aan te sluiten bij deze ontwikkelingen. De lesinhoud die het NCOI ter beschikking stelde voor de training BKE op basis van verschillende documenten, kon ik redelijk tot goed volgen. De docent bleek zeer bereidwillig om mij als student te ondersteunen en te voorzien van de nodige feedback en nuttige tips. Aangezien ik reeds met pensioen ben, heeft dit voor mij geen impact op het eigen werk, behoudens mijn inzet als docent, begeleider en examinator van studenten bij het NCOI. Ik werk nu vanuit de onderwijsvisie van het NCOI waarbij het toetsingskader en leeruitkomsten dienen als norm van de afstuderende. Wat ik altijd als zeer nuttig ervaar zijn op groepsniveau de curriculumgesprekken en de kalibreersessies.

Een verbeterpunt wil ik graag delen. Ik heb sterk de indruk dat het lesprogramma BKE is geschreven door mensen vanuit de onderwijswereld, waardoor één en ander vrij theoretisch overkomt. Theorie en praktijk zijn daardoor naar mijn mening niet congruent. Het NCOI streeft er naar aan te sluiten bij de praktijk van studenten, door docenten en examinatoren uit die praktijk in te zetten in het onderwijs en afstuderen van die studenten. De ervaring van docenten en examinatoren wordt thans teveel gekoppeld aan de theorie van onderwijskundigen, waardoor er onvoldoende congruentie ontstaat met het beroepsprofiel. De ruimte voor interpretatie wordt daarom door docenten en examinatoren zelf gezocht en toegepast. Mijn praktijk was optreden als opdrachtgever, directeur of senior projectmanager bij grote infrastructurele werken of Verandermanager bij Rijk, Provincie en gemeenten, waardoor ik goed weet wat opdrachtgevers en politiek verwachten. Onderdelen als Risico-, Juridische- en Stakeholder management, en Impact analyse worden door mij van studenten verwacht, terwijl tijdens lessen - voor zover ik weet bij MCC en HRM - geen aandacht aan wordt besteed. Met andere woorden ik verwacht veel en meer van studenten, dan het NCOI verwacht. Het gaat mijn inziens meer om integraliteit van een student. Alleen een literatuuronderzoekje en advies is HBO-niveau en acht ik ni

Reactie NCOI Opleidingen:

Bedankt voor het achterlaten van je zeer uitgebreide review, Leo! We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te verbeteren. We zullen je punten van feedback intern doorzetten naar de... Bedankt voor het achterlaten van je zeer uitgebreide review, Leo! We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te verbeteren. We zullen je punten van feedback intern doorzetten naar de desbetreffende afdeling(en). Mocht je verder nog vragen hebben voor ons, dan horen we het graag.

Ratna

Misleiden. zoals geschreven geen vooropleiding nodig. Het is wel nodig. Na gewerkt zijn mensen moe en niet in staat so veel tijd besteden om leren en huiswerk te maken.

Reactie NCOI Opleidingen:

Als je een klacht wilt indienen over dit onderwerp, adviseren we je om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen. Onze studiebegeleiders staan klaar om je te helpen. Je kunt ons ook... Als je een klacht wilt indienen over dit onderwerp, adviseren we je om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen. Onze studiebegeleiders staan klaar om je te helpen. Je kunt ons ook via social media contacteren als je nog vragen hebt.

Rick

Bij het afnemen van de modules heb ik gekozen voor klassikaal (op zaterdag in Oost NL). Vijf van de zes modules zijn online lessen geworden en voor deze module is zelfs dat niet gelukt (en is het... Bij het afnemen van de modules heb ik gekozen voor klassikaal (op zaterdag in Oost NL). Vijf van de zes modules zijn online lessen geworden en voor deze module is zelfs dat niet gelukt (en is het zelfstudie geworden). Dit vind ik bijzonder teleurstellend.

Daarnaast had de NCOI medewerkster mij aan de telefoon al voorbereid dat er geen touw op te trekken is hoeveel moeite een docent wil doen voor een zelfstudie module. Ik heb de docent van deze module gevraagd of hij sheets heeft, extra leesmateriaal of andere hulp/ tips. Hij had van alles niks. Het enige dat hij gedaan heeft is een soort ontvangstgesprek gehouden waarin hij aangaf vragen te zullen beantwoorden, indien studenten deze aan hem stellen tijdens de module.

Verder viel me met deze module op dat de moduleopdracht veel minder duidelijk is opgezet dan voor de andere vier modules (waarvoor ik een opdracht moest maken). Dit in combinatie met zelfstudie maakt dit een lastig vak om te volgen.

Reactie NCOI Opleidingen:

Bedankt voor je feedback, Rick. We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de opleiding. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt... Bedankt voor je feedback, Rick. We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de opleiding. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt ervaren.