Rick

Bij het afnemen van de modules heb ik gekozen voor klassikaal (op zaterdag in Oost NL). Vijf van de zes modules zijn online lessen geworden en voor deze module is zelfs dat niet gelukt (en is het zelfstudie geworden). Dit vind ik bijzonder teleurstellend.

Daarnaast had de NCOI medewerkster mij aan de telefoon al voorbereid dat er geen touw op te trekken is hoeveel moeite een docent wil doen voor een zelfstudie module. Ik heb de docent van deze module gevraagd of hij sheets heeft, extra leesmateriaal of andere hulp/ tips. Hij had van alles niks. Het enige dat hij gedaan heeft is een soort ontvangstgesprek gehouden waarin hij aangaf vragen te zullen beantwoorden, indien studenten deze aan hem stellen tijdens de module.

Verder viel me met deze module op dat de moduleopdracht veel minder duidelijk is opgezet dan voor de andere vier modules (waarvoor ik een opdracht moest maken). Dit in combinatie met zelfstudie maakt dit een lastig vak om te volgen.

Reactie NCOI Opleidingen:

Bedankt voor je feedback, Rick. We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de opleiding. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt ervaren.
NCOI Opleidingen

Score voor NCOI Opleidingen: 3/5