Lotte

Het lesmateriaal sluit aan bij de verwachtingen maar aan de verwachting tot combineren werk/prive voldoet deze opleiding absoluut niet. Naast dat ik mij had ingeschreven voor virtual classroom en... Het lesmateriaal sluit aan bij de verwachtingen maar aan de verwachting tot combineren werk/prive voldoet deze opleiding absoluut niet. Naast dat ik mij had ingeschreven voor virtual classroom en dit geen enkel keer is doorgegaan (altijd e-learning zonder begeleiding geworden) is nu ter verrassing een module ineens een fysieke bijeenkomst op zaterdag een uur van mijn woonplaats geworden en zijn er geen andere opties mogelijk. Op die manier sluit het niet aan bij de verachting die wordt geschept in o.a. de brochure dat je altijd de keuze hebt tot e-learning.

Reactie NCOI Opleidingen:

Hartelijk dank voor je review, Lotte! We vinden het belangrijk dat je tevreden bent met onze service, en jouw feedback helpt ons hierbij.

Corné

Lesmateriaal is prima. Docent heeft veel kennis en kunde, vanuit theorie en praktijk. Hield de vaart er goed in. Docent had meer de verbinding met de groep kunnen maken door minder zelf aan het... Lesmateriaal is prima. Docent heeft veel kennis en kunde, vanuit theorie en praktijk. Hield de vaart er goed in. Docent had meer de verbinding met de groep kunnen maken door minder zelf aan het woord te zijn en meer samen te doen. Rekening houdend met het feit dat het best lastig is om je te blijven concentreren in een virtuele training.

Reactie NCOI Opleidingen:

Hartelijk dank voor je review, Corné. We vinden het erg fijn om te lezen dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren. We wensen je veel succes en plezier met het toepassen van je kennis in je... Hartelijk dank voor je review, Corné. We vinden het erg fijn om te lezen dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren. We wensen je veel succes en plezier met het toepassen van je kennis in je carrière. We hopen je in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.
NCOI Opleidingen

Module 1 was helaas via Elearning, terwijl ik nadrukkelijk had gezocht naar een klassikale opleiding. Module 2 was via Virtual Classroom, dit was oké maar ook hierbij geldt; jammer dat er niets... Module 1 was helaas via Elearning, terwijl ik nadrukkelijk had gezocht naar een klassikale opleiding. Module 2 was via Virtual Classroom, dit was oké maar ook hierbij geldt; jammer dat er niets klassikaal plaats vond.

Reactie NCOI Opleidingen:

Wat fijn dat je zo tevreden bent over de opleiding! Bedankt voor het delen van je beoordeling!
NCOI Opleidingen

Materiaal en online omgeving was goed. Docenten vond ik heel wisselend. De planning houden ze zich niet echt mee bezig.
De eerste is de beste!

Reactie NCOI Opleidingen:

Wat fijn dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren! Bedankt voor het delen van je beoordeling.

Connor

Prima training. Teams werkte prima en communicatie voor de training was duidelijk. Persoonlijk had ik net zoveel opgestoken wanneer ik een uitgebreide Youtube video had gekeken, want we hebben... Prima training. Teams werkte prima en communicatie voor de training was duidelijk. Persoonlijk had ik net zoveel opgestoken wanneer ik een uitgebreide Youtube video had gekeken, want we hebben eigenlijk alleen het boek door gebladerd. We hadden vrij weinig interactie met elkaar en met de docent. Docent was erg vaardig en behulpzaam wanneer je er om vroeg.

Reactie NCOI Opleidingen:

Bedankt voor het delen van je beoordeling, Connor. Hier zijn we erg blij mee. Mocht je verder nog vragen hebben, dan kun je via één van onze social media kanalen contact opnemen met ons.
Met...

Essaid

Heb informatie gewonnen betreft het communiceren met leidinggevende als uitvoerende personen op het werkvloer ik heb ook geleerd hoe men ook de feedback moet geven zodat het werk vlot makkelijk... Heb informatie gewonnen betreft het communiceren met leidinggevende als uitvoerende personen op het werkvloer ik heb ook geleerd hoe men ook de feedback moet geven zodat het werk vlot makkelijk loopt en sterk in communicatie zijn

Reactie NCOI Opleidingen:

Fijn dat je ons product hebt beoordeeld en deelgenomen hebt. Bedankt, Essaid!

Jeanette

Fijne docent, die zeker de tijd voor je neemt en wil nemen.

Reactie NCOI Opleidingen:

We zijn erg blij met je review en deelname. Dankjewel, Jeanette!
NCOI Opleidingen

Ik vond het een heel inspirerende training. Qua inhoud en trainer. Goed tempo, fijne groep en fijne locatie.

Reactie NCOI Opleidingen:

Dat is erg fijn om te horen! Bedankt voor je review en deelname.
NCOI Opleidingen

Uitstekende docent en prettige leeromgeving. Kortom zeker aan te raden.

Reactie NCOI Opleidingen:

Dat is super om te lezen! Bedankt voor je feedback.

Patrick

Zeer leerzaam en heb genoeg aanknopingspunten om hier verder mee aan de slag te gaan.

Reactie NCOI Opleidingen:

Daar zijn we erg blij mee, Patrick! Bedankt voor je beoordeling.