Carolijn

Ik had de training echt veel liever fysiek gedaan. Ik snap niet dat er geen training in het midden van het land wordt gegeven voor alle deelnemers die voor fysiek hadden gekozen.
De docent vond ik top!
De opgaven online vond ik vaag, niet passend, niet gebruikt. Rommelige leeromgeving op de site.
Boek is okay, goede bijdrage qua theorie.
Ik had telefonisch geinformeerd of deze cursus wel geschikt is voor onderwijs. Vind dit achteraf minder dan werd toegezegd. Vooral coaching kan ik gebruiken, maar de andere gesprekstypen zijn vooral HR-medewerkers en daar heb ik niks mee. Dat ik daar dan wel een examen in voor moet bereiden werkt niet echt motiverend.

Reactie NCOI Opleidingen:

We kunnen ons goed voorstellen dat je graag fysiek op locatie les krijgt, wanneer je hiervoor kiest, proberen we dit zo goed mogelijk naar jouw voorkeuren in te plannen. Het kan soms voorkomen dat er door te weinig aanmeldingen er een en ander geschoven moet worden, daardoor kan het dus voorkomen dat je opleiding alleen nog maar op een bepaalde locatie, online via een virtual classroom of e-learning beschikbaar is. Onze excuses hiervoor. We hopen dat je ondanks dat de opleiding als leerzaam hebt ervaren.
NCOI Opleidingen

Score voor NCOI Opleidingen: 3/5