Marie-Josee

Heldere praktijkgerichte opleiding

Reactie NCOI Opleidingen:

We waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen. We wensen je veel succes toe met het toepassen van de opgedane kennis.

Els

Ik heb al eerder gestudeerd via NCOI en ken dus de omgeving. Voor mij alles helder. Fijne lessen gehad. Nog één les en het examen. Locatie examen valt buiten deze beoordeling.

Reactie NCOI Opleidingen:

Wat fijn dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren! Bedankt voor het delen van je beoordeling.

Romy

Een leerzame opleiding in een fijne online omgeving.

Reactie NCOI Opleidingen:

Wat fijn dat je zo tevreden bent over de opleiding! Bedankt voor het delen van je beoordeling!
NCOI Opleidingen

De lessen waren erg informatief. Echter worden de lessen niet geupload en krijg je geen cijfer of feedback als je het niet laat zien in de online les. Dit was wel jammer.

Reactie NCOI Opleidingen:

Bedankt voor het achterlaten van je feedback! We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de kwaliteit en service!

Ariadne

Ik had de module graag klassikaal gevolgd. Nu heb ik het via e-learning en dat is niet mijn favoriet.
Ik vind het erg lastig om alles zelfstandig op te pakken.

NCOI...
NCOI Opleidingen

Het was een fijne cursus om inzicht te krijgen in verschillende contractvormen, veiligheid en andere zaken m.b.t. civiele techniek. Het enige nadeel is dat de lessen en het lesmateriaal grotendeels... Het was een fijne cursus om inzicht te krijgen in verschillende contractvormen, veiligheid en andere zaken m.b.t. civiele techniek. Het enige nadeel is dat de lessen en het lesmateriaal grotendeels gericht zijn op rioleringsprojecten omdat de examenopdracht hier ook over gaat. Voor mij was hierdoor de cursus minder relevant.

Reactie NCOI Opleidingen:

We waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen. Bedankt!

Judith

De HBO management opleiding-kort van 1 jaar is best een pittig traject. Niet zozeer qua moeilijkheidsgraad, maar meer qua studiebelasting en lesuren. Je doet 2 modules tegelijk en mij kostte dat 3... De HBO management opleiding-kort van 1 jaar is best een pittig traject. Niet zozeer qua moeilijkheidsgraad, maar meer qua studiebelasting en lesuren. Je doet 2 modules tegelijk en mij kostte dat 3 uur les per week + 11 uur studie per week. Je moet goed kunnen plannen en je ook houden aan deze plannen. Mij ging dat goed af, maar ik hoorde van meerdere medestudenten dat ze toch moduleopdrachten uitstelden, waardoor ze daarna alleen nog maar meer op hun bordje hadden. Mijn tactiek was om iedere les goed voor te bereiden, alle opdrachten alvast te maken (ook de opdrachten voor tijdens en na de les) en alvast een stukje in mijn moduleopdracht te schrijven over, hetgeen ik geleerd had afgezet tegen de praktijk. Dan hoefde ik dat daarna alleen maar aan te vullen met wat ik in de lessen hoorde. En na de laatste les hoefde ik de tekst dan alleen nog te redigeren en ervoor te zorgen dat het binnen het max aantal pagina's bleef. Meestal had ik binnen 2 wkn na de laatste les de betreffende moduleopdracht al ingeleverd. Dat ging prima. De online lessen voldeden prima. Goede docenten (de een wat uitgebreider dan de ander) die allen ook goed wisten om te gaan met de online omgeving. Het scheelde mij een hoop reistijd om op deze manier de lessen te kunnen volgen. Het fijne was dat wat ik in de lessen hoorde gelijk terug te voeren was op de praktijk. Dat maakte dat het allemaal beter bleef hangen en het begrip van de materie snel kwam. Al met al een prima ervaring zo.

Reactie NCOI Opleidingen:

Hartelijk dank voor je review. We vinden het erg fijn om te lezen dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren. We wensen je veel succes en plezier met het toepassen van je kennis in je carrière.... Hartelijk dank voor je review. We vinden het erg fijn om te lezen dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren. We wensen je veel succes en plezier met het toepassen van je kennis in je carrière. We hopen je in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Linda

De docent is echt de beste die ik tot nu toe heb gehad!! Hier kunnen veel docenten wat van leren!

Yvette

Zeer prettig om via virtual classroom de opleiding te volgen.

Reactie NCOI Opleidingen:

We zijn erg blij met je beoordeling. Dankjewel dat je hem met ons hebt gedeeld!

Neven

Ik vond het goed, vooral dat er informatie is die ons meer ervaring geeft op het gebied van marketing en de arbeidsmarkt.

Reactie NCOI Opleidingen:

Wat fijn om horen! Bedankt voor het delen van je beoordeling met ons.