Heerlijk kleine clitorale verwenning. Kan heel makkelijk meegenomen in je handtas (uiteraard wel in een binnenvakje)..

Perfect!

Erg zacht en simpel in gebruik. Makkelijk schoon te maken en nog beter in combinatie met ladies glide. Heerlijk!

Heel fijn

Leuk ontwerp makkelijk in gebruik..Zowel voor jezelf te gebruiken en je partner..Heeft me al meerderen heerlijke intenseren orgasmes gegeven

Symphony

Ziet er leuk uit..maar verder niet veel bezonders.De bullet die erinzit is van slechte kwaliteit.De trilling is okay maar het materiaal is goedkoop.Wat verwacht je voor zo.n prijs.

valt tegen

2 jaar plezier van gehad, nu helaas kapot. Verder wel super fijn.

konijnenoren

Dit is super fijn voor in bed te gebruiken, maar ik gebruik het ook vaak in me haar. Als mijn haar pluist, dan smeer ik er een spraytje van dit in en het glanst helemaal. Dus je kunt het voor... Dit is super fijn voor in bed te gebruiken, maar ik gebruik het ook vaak in me haar. Als mijn haar pluist, dan smeer ik er een spraytje van dit in en het glanst helemaal. Dus je kunt het voor meerdere doeleinde gebruiken. Ik vind het voor allebei echt top spul!

glijmiddel in je haar

Leuk spel! Ice breaker eerste klas! Plus dat er ook best veel diepe vragen bij zitten om even over na te kunnen denken.

Goede Party Talk

Wat een gelukkig meisje ben ik....!

WoW

Werkt meteen en goed.

Geweldig

Het plakt niet. Het droogt op wanneer je er niks mee doet en wanneer er wrijving is word het weer vloeibaar. Het flesje gaat lang mee!

Super middel.