Marianka

Vond het aanvankelijk lastig om goed om te gaan met het programma, kwam daar zelf niet goed uit. Maar een telefoontje met jullie 'helpdesk' loste de problemen op: niet alleen werd ik geholpen met de... Vond het aanvankelijk lastig om goed om te gaan met het programma, kwam daar zelf niet goed uit. Maar een telefoontje met jullie 'helpdesk' loste de problemen op: niet alleen werd ik geholpen met de lay-out problemen die ik zelf niet op kon lossen, ook kreeg ik goede adviezen en tips en werd de kaart voor mij ter plekke aangepast.

Zoals omschreven: actief meedenken en voorstellen doen om de kaart (qua lay-out) beter te maken.

Rita

Ruime keus

Snelle afhandeling/ bezorging

Bob

Prettig contact en het resultaat namens mijn verzoek was uitstekend

De bereidheid om een niet standaard kaart te maken

Eddy

Heel goed word gedaan wat er gezegd word

Betrouwbaar

Prima service

mooie kaarten
snelle levering
prima service
fijn programma om zelf te ontwerpen

E.M. Buhrmann

Prima service

na een foutieve opdracht is er alles aan gedaan om mijn fout te herstellen

Familie

Zeer positief

Klantvriendelijke website, bestelprocedure zeer makkelijk, snelle levering, product erg netjes en goed verpakt en zeer goede prijs kwaliteit verhouding.

dick

Kaarten werden tijdig geleverd, alleen drukproef werd veel te laat bezorgd

werd goed ingespeeld op het feit dat postnl te laat was en daarom nieuwe zending gedaan

Familie

Zeer tevreden!

Zeer klantvriendelijk, makkelijk ontwerptool, snelle bezorging, goed en netjes verpakt en betaalbaar. Neemt vele zorgen uit handen.