Petra

Mooie kaart met enveloppen geleverd

Ziet er erg mooi uit,ook netjes en met zorg ingepakt

Odette

Helaas te weinig enveloppen ontvangen waardoor we niet alle rouwkaarten op tijd konden versturen. Door een goede oplossing is het toch gelukt. Heel fijn dat het zo afgehandeld is.

De klantenservice. Snelle reactie en fijne oplossing van het probleem.

Reactie MyCards-Rouwkaarten.nl:

Geachte mevrouw,
Bedankt voor uw feedback.
Bij het inpakken van uw bestelling hebben wij inderdaad per ongeluk 7 enveloppen te weinig ingepakt. Nogmaals ons excuses hiervoor.
Gelukkig...
Geachte mevrouw,
Bedankt voor uw feedback.
Gelukkig hebben we het voor u kunnen oplossen door de 7 kaarten die u nu niet kon verzenden, kosteloos opnieuw te drukken en direct voor u naar de 7 ontvangers te verzenden waardoor alle kaarten alsnog gelijktijdig bezorgd zijn.
Namens mijn collega's en mij wil ik u bedanken voor uw begrip en uw geduld en wensen wij u veel sterkte in deze verdrietige periode.

J.M.

Het was eenvoudig de kaart samen te stellen. Wat vooral fijn was, dat ik een proef op kon laten sturen voor maar 1 euro. De kaart in je handen voelen, de glans zien en weten dat het gelukt is. Ook... Het was eenvoudig de kaart samen te stellen. Wat vooral fijn was, dat ik een proef op kon laten sturen voor maar 1 euro. De kaart in je handen voelen, de glans zien en weten dat het gelukt is. Ook de snelle bezorging vond ik heel fijn, ik kon snel de kaarten versturen.

Snelle sevice en de mogelijkheid een proefdruk te ontvangen.

Antoinette

Prima format om zelf kaarten te maken, snelle levering.

LCM

Perfect

Snelheid

Paul

Zeer tevreden!

Snelle service, kaarten zagen er mooi uit en ook na telefonische vragen uiterst klantvriendelijk!

Herman

Via de handige website zelf een kaart ontworpen. Tweemaal een drukproef besteld die de volgende werkdag werd bezorgd en uiteindelijk het juiste aantal besteld. Ook de volgende werkdag in huis. Er is... Via de handige website zelf een kaart ontworpen. Tweemaal een drukproef besteld die de volgende werkdag werd bezorgd en uiteindelijk het juiste aantal besteld. Ook de volgende werkdag in huis. Er is een mooie kaart geleverd van een uitstekende kwaliteit tegen een goede prijs. Wij zijn heel tevreden.

Goede kwaliteit, snelle levering en prima prijs/prestatie verhouding.

F.Kramer

Snel en makkelijk. Goede service, alleen de service van snelle levering wat 11,= kost is geldklopperij. Er wordt niet snel geleverd, je kunt net zo goed de normale levering doen deze wordt net zo... Snel en makkelijk. Goede service, alleen de service van snelle levering wat 11,= kost is geldklopperij. Er wordt niet snel geleverd, je kunt net zo goed de normale levering doen deze wordt net zo snel geleverd en dat kost niets extra

goede site, kwaliteit produkt is uitstekend

Joanne

Na wat stress in verband met het niet op tijd kunnen leveren van de kaarten heeft michel ons heel goed geholpen. De kaarten zijn kosteloos opnieuw gedrukt en rechtstreeks door hen verzonden. Goed... Na wat stress in verband met het niet op tijd kunnen leveren van de kaarten heeft michel ons heel goed geholpen. De kaarten zijn kosteloos opnieuw gedrukt en rechtstreeks door hen verzonden. Goed opgelost en dus goede service!

Goede en snelle service

Corina

Positief

Snelle levering en nette kaarten