Astrid

RHB

Bedankkaarten besteld

Snelle nette afhandeling

Rlm de Graaff Pieters

Prima. Heb alle hulp gehad die ik nodig had

Service. Ze helpen als iets niet lukt

Ria

Perfectie

Uitvoering is perfect geheel volgens aanbod

Menno

Uitstekend

Makkelijk te maken, en snelle verzending

Miriam

Super snel binnen goede hulp prima kwaliteit!

De hulp die ze aanbieden

Bliss Poster

De kaarten waren prachtig maar te laat geleverd. Daarnaast kreeg ik een kortingscode maar die was later niet meer te vinden. €780,- zonder €1,- korting vind ik best jammer, helemaal omdat ik voor... De kaarten waren prachtig maar te laat geleverd. Daarnaast kreeg ik een kortingscode maar die was later niet meer te vinden. €780,- zonder €1,- korting vind ik best jammer, helemaal omdat ik voor het eerst bestelde.

Mooie kaarten

Reactie MyCards-Rouwkaarten.nl:

Geachte mevrouw,
Bedankt voor uw beoordeling.
Geachte mevrouw,
Bedankt voor uw beoordeling.
Erg vervelend dat uw pakket kaarten later geleverd is terwijl wij het op tijd hebben verzonden. Helaas was het bij DHL vertraagd, excuses daarvoor.
Wat betreft de korting. Wij werken niet met kortingscodes, maar met automatische staffelkorting. Bij bestelling van meer kaarten gaat de stukprijs automatisch omlaag.
Waarschijnlijk heeft u een website gevonden die ten onrechte niet bestaande kortingscodes publiceert om geld te verdienen aan de bezoekers en reclame-inkomsten. Helaas kunnen wij dit niet laten verdwijnen.

Ellen

Niet goed. Ik heb zaterdagochtend een email gestuurd en ik krijg zondagochtend (op 1e Pinksterdag) pas een bericht terug. Terwijl op de website staat dat ze binnen 2 uur reageren.
Het zou beter...
Het zou beter zijn dat iemand van de myCards-Rouwkaarten de ontworpen kaarten controleert voordat het naar de drukker gaat.

Mooie kaarten

Reactie MyCards-Rouwkaarten.nl:

Bedankt voor uw reactie.
Ik begrijp wat u aangeeft, echter i.v.m. het pinksterweekend waren wij deze zaterdag niet geopend.
Uw bestelling van vrijdag is op vrijdag al...
Bedankt voor uw reactie.
Uw bestelling van vrijdag is op vrijdag al geproduceerd en verzonden, vandaar konden wij deze niet meer voor u aanpassen.

Ger

Goede service

Miriam Lammertink

Prachtig en supersnel! Hele eigen kaart gemaakt waar we heel blij mee zijn . Ook de hulp die ik vroeg was er meteen. Wij zijn superblij met het eindresultaat!

Snel goede hulp goed product duidelijke omschrijving