Antoinette

Prima format om zelf kaarten te maken, snelle levering.

LCM

Perfect

Snelheid

Paul

Zeer tevreden!

Snelle service, kaarten zagen er mooi uit en ook na telefonische vragen uiterst klantvriendelijk!

Herman

Via de handige website zelf een kaart ontworpen. Tweemaal een drukproef besteld die de volgende werkdag werd bezorgd en uiteindelijk het juiste aantal besteld. Ook de volgende werkdag in huis. Er is... Via de handige website zelf een kaart ontworpen. Tweemaal een drukproef besteld die de volgende werkdag werd bezorgd en uiteindelijk het juiste aantal besteld. Ook de volgende werkdag in huis. Er is een mooie kaart geleverd van een uitstekende kwaliteit tegen een goede prijs. Wij zijn heel tevreden.

Goede kwaliteit, snelle levering en prima prijs/prestatie verhouding.

F.Kramer

Snel en makkelijk. Goede service, alleen de service van snelle levering wat 11,= kost is geldklopperij. Er wordt niet snel geleverd, je kunt net zo goed de normale levering doen deze wordt net zo... Snel en makkelijk. Goede service, alleen de service van snelle levering wat 11,= kost is geldklopperij. Er wordt niet snel geleverd, je kunt net zo goed de normale levering doen deze wordt net zo snel geleverd en dat kost niets extra

goede site, kwaliteit produkt is uitstekend

Joanne

Na wat stress in verband met het niet op tijd kunnen leveren van de kaarten heeft michel ons heel goed geholpen. De kaarten zijn kosteloos opnieuw gedrukt en rechtstreeks door hen verzonden. Goed... Na wat stress in verband met het niet op tijd kunnen leveren van de kaarten heeft michel ons heel goed geholpen. De kaarten zijn kosteloos opnieuw gedrukt en rechtstreeks door hen verzonden. Goed opgelost en dus goede service!

Goede en snelle service

Corina

Positief

Snelle levering en nette kaarten

Yvonne

Ik heb onlangs bij MyCards dankkaartjes laten drukken.

Het gemak om een kaartje te maken (ben begonnen met een leeg kaartje). Ook de proefdruk en snelle levering waren goed geregeld.

Ella

Prima, je kunt alleen niet goed beoordelen hoe iets in het echt uitvalt. Helaas deel rouwkaarten te laat bezorgd (helft wel op tijd, helft niet) dus we moesten iedereen toch nog nabellen..

mooie kaart, prijs

Reactie MyCards-Rouwkaarten.nl:

Geachte mevrouw,
Bedankt voor uw feedback.
Het spijt mij om te lezen dat niet alle kaarten door de rouwpost van PostNL op tijd zijn bezorgd.
Wellicht dat u onze klantenservice meer...
Geachte mevrouw,
Bedankt voor uw feedback.
Wellicht dat u onze klantenservice meer informatie hierover kunt geven?
Dan kunnen zij met PostNL uitzoeken wat hier de reden van is geweest.
Uw rouwkaarten zijn namelijk allemaal dezelfde dag nog gedrukt en verzonden met de rouwpost van PostNL.
Verder wens ik u uiteraard veel sterkte in deze verdrietige periode.

Marianka

Vond het aanvankelijk lastig om goed om te gaan met het programma, kwam daar zelf niet goed uit. Maar een telefoontje met jullie 'helpdesk' loste de problemen op: niet alleen werd ik geholpen met de... Vond het aanvankelijk lastig om goed om te gaan met het programma, kwam daar zelf niet goed uit. Maar een telefoontje met jullie 'helpdesk' loste de problemen op: niet alleen werd ik geholpen met de lay-out problemen die ik zelf niet op kon lossen, ook kreeg ik goede adviezen en tips en werd de kaart voor mij ter plekke aangepast.

Zoals omschreven: actief meedenken en voorstellen doen om de kaart (qua lay-out) beter te maken.