Bob Meilof

Prima service aflevering en precies op tijd

Veel keuze en prima programma om mee te werken

Alison

emphatic service

Ineke

We hebben op deze site bedankkaartjes gemaakt na het overlijden van mijn vader. Blij met het eindresultaat en de snelle service. Bij het opmaken was het niet eenvoudig om de verschillende... We hebben op deze site bedankkaartjes gemaakt na het overlijden van mijn vader. Blij met het eindresultaat en de snelle service. Bij het opmaken was het niet eenvoudig om de verschillende tekstblokjes netjes uit te lijnen - het zou fijn zijn als daar automatische hulplijnen voor beschikbaar zijn.
Ook zou het fijn zijn als er keuze was voor minimaal een voordeliger (dunnere?) papiersoort.

Veel keus, snelle service, prachtige kwaliteit.

Henna

Heel positief

Roos

Snelle reactie en mooie kwaliteit

Kwaliteit en snelheid

Theo

Voor de niet alledaagse bezigheid als een rouwkaart samenstellen heeft MyCards een uitstekende webshop waarmee je stap voor stap begeleidt word naar de kaart van jouw keuze.

Overzichtelijk proces en uitstekende kwaliteit en afwerking. De aflevering was buitengewoon snel zonder extra kosten.

Helan

Mooi en snek

Goede duidelijke website

Hans van Beveren

Keurige kaarten, totaal geen op of aanmerkingen. Bij het eigen ontwerp goede ondersteuning als je er even niet uitkomt waarvoor alle lof. Eerste zending niet volgens planning ontvangen, door... Keurige kaarten, totaal geen op of aanmerkingen. Bij het eigen ontwerp goede ondersteuning als je er even niet uitkomt waarvoor alle lof. Eerste zending niet volgens planning ontvangen, door vervoerder niet de juiste prioriteit gegeven. Na telefoontje hebben zij gratis een tweede zending verstuurd die wel de volgende ochtend afgeleverd werd.

Klantgerichtheid en top product.

Antoinette

Topppers!

Voor 100% betrokken bij hun opdrachten.

Angela

Heel goed!

Netjes ingepakt en super mooie kaartjes. Ook heel snel geleverd.