Elly

Prima en snelle service.

Erg fijn dat je een voorbeeld kaart kunt bestellen en daarna als je de uiteindelijke bestelling doet dit makkelijk via de website te doen is.

Jannette Heringa

Het ging niet helemaal goed. Het factuuradres en het huisadres werden gemixed waardoor mijn bestelling vertraagde. Helaas werkte post.nl de volgende dag niet mee waardoor mijn bestelling van zondag... Het ging niet helemaal goed. Het factuuradres en het huisadres werden gemixed waardoor mijn bestelling vertraagde. Helaas werkte post.nl de volgende dag niet mee waardoor mijn bestelling van zondag pas op woensdag aankwam. Hierover is contact geweest door u met post.nl maar de klacht is niet echt serieus genomen.

Prima drukwerk

Annemarieke

Fijne website en ontzettende mooie kaarten

Mooie design kaarten

Wim

Goeie website, trage verzending. Zaterdag besteld. Dinsdag pas de kaart in de bus.

Makkelijk kaart ontwerpen.

Linda

Goed verzorgd

Ziet er mooi uit.

Mr FrankB

Zeer tevreden

Klantenservice en gebruiksgemak

Saskia van Heck-Verbeek

Ik wilde graag voor mijn vader een langwerpige kaart, die in het assortiment alleen als vierkant werd aangeboden. Na een kort telefoontje, ben ik super goed geholpen, en had ik binnen een paar... Ik wilde graag voor mijn vader een langwerpige kaart, die in het assortiment alleen als vierkant werd aangeboden. Na een kort telefoontje, ben ik super goed geholpen, en had ik binnen een paar minuten de kaart op het juiste formaat in mijn mailbox. Zo fijn, dat ik daar niet veel tijd zelf in heb hoeven stoppen.

* Hulpvaardig
* Mogelijkheid om de kaarten de volgende dag nog te laten bezorgen voor 12.00 uur
* Veel contacten met de diverse kranten.
* Na insturen tekst voor rouwadvertentie, werd...
* Hulpvaardig
* Veel contacten met de diverse kranten.
* Na insturen tekst voor rouwadvertentie, werd deze perfect voor ons uitgewerkt.

Sem

Fijne website die het makkelijk maakt om een rouwkaart te ontwerpen. Helaas kwam de proefdruk pas een week later en was de uitvaart al voorbij.

Mooie kwaliteit kaarten

Reactie MyCards-Rouwkaarten.nl:

Geachte heer, bedankt voor uw beoordeling!
Wat vervelend dat uw proefdruk zo laat binnenkwam.
Geachte heer, bedankt voor uw beoordeling!
Wat vervelend dat uw proefdruk zo laat binnenkwam.
Dit had te maken met de feestdagen en stakingen bij postNL brievenbuspost, excuses daarvoor.
Gelukkig zijn de bestelde kaarten wel ruim op tijd geleverd.

Hester

Prachtige kaart

Makkelijk te maken, veel keus, snelle service

Iris

Snel en netjes geleverd