Frank

Goede ervaring wanneer je de opmaakfuncties een beetje onder de knie hebt. Er zit wel een vertraging in wanneer je iets verandert en denk je dat het nog niet verwerkt is.

Toegankelijk en overzichtelijk

Met Liefde Uitvaart

Goed en duidelijk programma, telefonisch contact top, goed bereikbaar, denken mee

Er is telefonisch contact ipv alles digitaal

Denna

Prima snelle service.

Mooie kwaliteit kaart.

Virginie

Top-snelle service

Zondagnamiddag besteld, maandagmorgen al bezorgd

Jennifer

Fijne ervaring in een toch al moeilijke periode. Zeer kundig, begripvol en geduldig in het te woord staan van klanten in hun "paniekerige" last minute actie waardoor toch de volgende dag al de... Fijne ervaring in een toch al moeilijke periode. Zeer kundig, begripvol en geduldig in het te woord staan van klanten in hun "paniekerige" last minute actie waardoor toch de volgende dag al de rouwkaart werd geleverd die we voor ogen hadden.

Kundig, begripvol, geduldig

Rika

Goede ervaring

De info tijdens de uitvoering van de kaarten

Ronald

Goed geregeld

Snelle verzending

Jacqueline

Een dikke vette 10...

Voldoende keuze, fijn programma, super service, snelle verzending

Mitch

Zeer goede klantenservice
Zeer goede website en mogelijkheden om eigen kaart te maken
Zeer goede klantenservice
Zeer goede website en mogelijkheden om eigen kaart te maken
Levering was helaas onjuist, de losse kaarten (die we thuisgestuurd kregen) waren veel kleiner dan de kaarten die we direct via deze website verstuurden. Kan gebeuren, maar slordige fout want juist met rouwkaarten moet kwaliteitscontrole op en top zijn

Zie boven

Erwin

Via de site van MyCards is het vrij eenvoudig om een prachtige kaart te ontwerpen. In ons geval een bedankkaartje voor na de uitvaart. De mogelijkheden zijn geweldig en alles is vrij simpel te... Via de site van MyCards is het vrij eenvoudig om een prachtige kaart te ontwerpen. In ons geval een bedankkaartje voor na de uitvaart. De mogelijkheden zijn geweldig en alles is vrij simpel te bedienen.
Toen ik er met het adresbestand niet helemaal uit kwam, ben ik heel fijn en snel geholpen en is het helemaal goed gekomen.
De kwaliteit van het drukwerk is erg goed.

Goede software, veel mogelijkheden zonder dat je 'door de bomen het bos niet meer ziet'. Fijne helpdesk waar ik uitstekend en snel werd geholpen. Mooie kwaliteit drukwerk en enveloppen.