Margot

Zeer goed

Erg attent en vriendelijk te woord gestaan

Lilian

Onbeperkte mogelijkheden om zelf kaart te maken. goede service

bij vragen goed bereikbaar, bij de storing ook goed geholpen, duidelijke uitleg en alles verder in orde

J.C.

Prima product

Rouwkaart makelijk samen te stellen

Michelle

Slecht. Ik heb veel rouwkaarten met spoedzending besteld, maar een aantal kaarten zijn nooit aangekomen of veel te laat aangekomen.

Makkelijk te gebruiken website.

Reactie MyCards-Rouwkaarten.nl:

Geachte mevrouw,
Bedankt voor uw feedback.
Het spijt ons ontzettend om te lezen dat niet alle bestelde kaarten tijdig zijn bezorgd.
Zoals in onze e-mail van gistermiddag gemeld zijn al...
Geachte mevrouw,
Bedankt voor uw feedback.
Zoals in onze e-mail van gistermiddag gemeld zijn al uw kaarten netjes op de afgesproken dag verzonden. Het verzenden doen we met de rouwpostserivce van PostNL. Zoals u zelf ook zou doen als u de kaarten zelf op de post had gedaan. Post dat met de rouwpostservice van PostNL wordt verzonden, wordt normaliter binnen 24 uur bezorgd.
In onze e-mail van gisteren hebben we u ook gevraagd of u ons de betreffende adressen kunt doorgeven zodat we samen met PostNL kunnen overleggen wat er mis is gegaan en wij daarna hierover met u in gesprek over kunnen gaan.
Wij hebben helaas nog geen reactie op onze e-mail ontvangen. We horen graag van u zodat we het één en ander voor u kunnen uitzoeken.

Jaap

Goede en toegankelijke presentatie

Eren

Super!

Ik werd 10 minuten na het plaatsen van mijn order gebeld door een werknemer, omdat ik geen datum had vernoemd op de kaart. In alle haast was ik dat vergeten en ik ben echt ontzettend dankbaar dat... Ik werd 10 minuten na het plaatsen van mijn order gebeld door een werknemer, omdat ik geen datum had vernoemd op de kaart. In alle haast was ik dat vergeten en ik ben echt ontzettend dankbaar dat dit gelijk recht werd gezet zodat het nog voor het weekend eruit gestuurd kon worden. Heel fijn!

Yolanda

Goede ervaring

Mooi dat je een proefje kunt laten maken

Nicole

Heel fijn

Reageren optijd

Guillermo

Snelle levering aan de door ons opgegeven adressen.

Kwaliteit is optimaal

Hans